۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83222042
T T
۰ نفر
كارخانه تسنیم نوش به سرمایه گذار جدید واگذار می شود

اردبیل - ایرنا - كارخانه تسنیم نوش تولید كننده فرآورده های نوشیدنی در شهرستان نیر كه از مدتی پیش دچار مشكلات در فعالیت خود شده، برای تداوم تولید به سرمایه گذار جدید واگذار می شود.

به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی فرماندار نیر روز دوشنبه در بازدید سرمایه گذار بخش خصوصی از این واحد تولیدی گفت: در حال حاضر یكی از موضوعاتی كه در دستور كار فرمانداری است پیگیری مسائل و مشكلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان از جمله كارخانه تسنیم نوش بوده و برای احیا و فعالیت این واحد تلاش می شود.
او اضافه كرد: رفع موانع و حمایت از واحدهای تولیدی جزو برنامه های اولویت دار مسئولان در این شهرستان است.
امامی اضافه كرد: كارخانه تسنیم نوش یكی از كارخانه هایی است كه زمینه اشتغال خوبی را در شهرستان فراهم كرده و امید می رود با مدیریتی جدید و نگاه نوشاهد بهبود وضعیت تولید و اشتغال در این واحد صنعتی باشیم.
شركت تولیدی فرآورده های نوشیدنی تسنیم نوش در زمینه تولید محصولات غذایی از جمله انواع آب میوه ، آبمعدنی ، نوشابه های گازدار فعالیت می كند.
محصولات این شركت از چشمه گرگر اردبیل تولید می شود و یكی از كارخانه ‌های تولید نوشیدنی طعم‌ دار و آب معدنی بزرگ در سطح خاورمیانه است كه محصولات خود را علاوه بر عرضه در بازار داخلی به بازارهای خارجی نیز صادر می كرد.
این كارخانه در شهرستان نیر در 30 كیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.
6016/7116