۸ اسفند ۱۳۹۷، ۲۲:۳۹
کد خبر: 83225583
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد حضور فعال حوزه علميه در فضاي مجازي را خواستار شد

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با اشاره به اينكه روحانيون نبايد تنها به نمازجماعت در مسجد اكتفا كنند گفت: با توجه به حساسيت و نقش فضاي مجازي و استفاده مردم و جوانان از آن بايد حوزه هاي علميه حضور فعال در اين عرصه داشته باشند.

به گزارش شامگاه چهارشنبه روابط عمومي دفتر امام جمعه يزد، آيت الله محمدرضا ناصري در جمع كاركنان مركز مديريت حوزه علميه افزود: فضاي مجازي فرصت خوبي براي حوزه ها علميه در راستاي پاسخگويي به سوالات و شبهات است.
وي با بيان اينكه دشمنان از فضاي مجازي براي ايجاد شبهه و ضربه زدن به اعتقادات مذهبي جوانان استفاده مي كنند بر ضرورت برنامه ريزي درست و منطقي براي تهيه محتوا و انجام برنامه هاي فرهنگي مناسب تاكيد كرد.
امام جمعه يزد از حوزه ‌هاي علميه براي تربيت روحانيون باسواد و با دانش به منظور پاسخگويي به شبهات و همچنين ترويج اخلاق و ارزش هاي معنوي در جامعه اسلامي تاكيد كرد.
ناصري يزدي به تلاش صهيونيست‌ ها و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي براي ضربه زدن به نظام با استفاده از رسانه هاي گروهي و فضاي مجازي اشاره كرد و بر تلاش براي مقابله با آن تاكيد كرد.
وي همچنين به كاركردهاي مسجد براي جذب جوانان و فعاليت هاي فرهنگي مورد نياز مردم و جوانان به عنوان يك ضرورت تاكيد و تلاش همگان را در كنار حوزه هاي علميه خواستار شد.
استان يزد با يك ميليون و 138 هزار نفر جمعيت 20 مدرسه علميه با افزون بر سه هزار طلبه است .
6197