۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۵
کد خبر: 83227068
T T
۰ نفر

امام جمعه رشت: سخنان رهبري خط قرمز است

۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۵
کد خبر: 83227068
امام جمعه رشت: سخنان رهبري خط قرمز است

رشت - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان گيلان و امام جمعه رشت گفت: سخنان رهبري در ابعاد گوناگون ، خط قرمز است و همه بايستي به آن تمكين كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله رسول فلاحتي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران با اشاره به هوشمندي و درايت رهبري افزود: هوشمندي رهبري و بصيرت مردم دو ظرفيتي است كه توانسته پاسخ ياوه گويي هاي دشمنان جمهوري اسلامي را بدهد درحاليكه دشمنان طي 40 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ، از همه ابزارها براي نابودي نظام استفاده كردند اما جمهوري اسلامي از همه توطئه ها مصون ماند.
امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به ملاقات هفته گذشته رئيس جمهوري سوريه با رهبري، اين ديدار را حاوي چندين پيام دانست و خاطر نشان كرد: تثبيت موقعيت سياسي و نظامي دولت سوريه، تجليل از خدمات نظام اسلامي ايران در مقابل تروريسم بين الملل ، پاسخ دندان شكن به تروريست ها و نفوذ پايدار جمهوري اسلامي از جمله اين پيام هاست.
وي در بخش ديگري از سخنانش به نقش مهم مردم در كشورمان اشاره و اضافه كرد: مردم حافظان اسرار نظام و دلداده انقلاب اسلامي هستند؛ اگر اين مردم را از دست بدهيم ديگر ناموسي براي انقلاب نخواهد ماند.
آيت الله فلاحتي با اشاره به ضعف در بخش هايي از اقتصاد كشور اظهار داشت: واسطه ها مردم را بيچاره كرده اند درحاليكه توليد كنندگان مشكلي ندارند.
خطيب جمعه رشت با اشاره به فرارسيدن 14 اسفند سالروز تاسيس كميته امداد امام خميني (ره) اضافه كرد: تاسيس اين نهاد از جمله كارهاي ماندگار امام راحل بود كه در طول اين سال ها تلاش هاي خوبي انجام داده است.
7286/ 2007