۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۱۹
کد خبر: 83227072
T T
۰ نفر
افزون بر 75 ميليارد تومان وام اشتغال پرداخت شد

رشت - ايرنا - مديركل كميته امداد امام خميني (ره) استان گيلان گفت: در سال جاري افزون بر 75ميليارد تومان وام اشتغالزايي به مددجويان اين نهاد پرداخت و چهار هزار شغل ايجاد شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اهرابي در سخنراني پيش از خطبه هاي اين هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران افزود: وام هاي پرداختي كميته امداد امام خميني (ره) به مددجويان به انحراف نمي رود بلكه منجر به اشتغال مي شود.
وي با تشريح اقدامات كميته امداد امام خميني (ره) استان گيلان در بخش مسكن اظهار داشت: شش هزار و 200 پروژه عمراني را با 92 ميليارد تومان آغاز كرديم، 220 مسكن را در دهه فجر اجرايي كرديم ، تعدادي را در ارديبهشت و بقيه را با كمك سپاه تا شهريور تحويل مددجويان مي دهيم.
مديركل كميته امداد امام خميني (ره) گيلان اظهار اميدواري كرد تا با اين اقدامات در بخش مسكن، تا دو سال ديگر مددجوي تحت پوشش فاقد مسكن نداشته باشيم.
وي با اشاره به درآمد افزون بر 71 ميليارد توماني كميته امداد امام خميني (ره) در بخش مشاركت هاي مردمي و اين كه هفت ميليارد و 300 ميليون تومان زكات نيز جمع آوري شده، اظهار داشت: 128 درصد تحقق برنامه داشتيم.
وي با اشاره به فرارسيدن سال جديد و برگزاري جشن نيكوكاري از مردم و نمازگزاران خواست تا در اين ايام به ياري نيازمندان و افراد تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) بشتابند.
به گفته اهرابي در زمان حاضر، 116 هزار و 400 خانوار در گيلان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) هستند.
7286/2007