۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۱۱
کد خبر: 83227229
T T
۰ نفر

رقابتهای سه جانبه فوتبال در مشهد برگزار شد

۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۱۱
کد خبر: 83227229
رقابتهای سه جانبه فوتبال در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا - رقابت های سه جانبه فوتبال گرامیداشت سرداران شهید خراسان رضوی بین تیم های پیشكسوتان پرسپولیس و استقلال، پیشكسوتان تیم ملی و مشهد روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رقابت 2 تیم پیشكسوتان استقلال و پرسپولیس (سرخابی) و پیشكسوتان مشهد با نتیجه یك بر صفر به سود سرخابی ها پایان یافت.
دیدار 2 تیم پیشكسوتان مشهد و پیشكسوتان تیم ملی نیز با نتیجه 2 بر یك به سود میهمان به پایان رسید و دیدار سوم بین 2 تیم پیشكسوتان سرخابی و پیشكسوتان تیم ملی نیز با تساوی یك بر یك خاتمه یافت.
در این رقابتها كه در سه وقت 30 دقیقه ای انجام شد، تیم پیشكسوتان سرخابی با نام سردار شهید هادی با تركیب نیما نكیسا، اكرامی، یونس باهنر، نصرتی، شهروز، عباس آقایی، حسین كاظمی، معدن چی، جواد كاظمیان، مهدی شیری و محسن بیاتی نیا و با مربیگری پرویز مظلومی و ناصر ابراهیمی و سرپرستی محمد شادكام به میدان رفتند.
هادی طباطبایی، مهدی امیر آبادی، مرتضی اسدی، هاشمی نسب، حسن زاده، سید داوود سید عباسی، وحید رضایی، رجب زاده، اشپیتیم آرفی، آرش برهانی با مربیگری رضا وطن خواه و حسن روشن نیز با نام تیم شهید بروجردی در قالب تیم پیشكسوتان تیم ملی رقابت كردند.
تیم پیشكسوتان مشهد نیز با نام سردار شهید كاوه با حضور امید غلامی، حسین یعقوبی، كریم ابراهیمی، وحید توحیدیان، رضا حقیقی، حسین بادامكی، منصور توحیدیان، رضا داد و خداداد عزیزی، حمید ابراهیمی، حسین شاملو، منصور شفیعی، احسان عسكری، جواد ملكوتی، حسین غفوریان با مربیگری مرتضی شفیعی و سرپرستی محسن ظهوریان در این رقابتها شركت كرد.
در پایان این مسابقات از همه بازیكنان و دست اندركاران تیم های حاضر تجلیل شد.
در جریان این دیدارها كه به همت موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و با همكاری اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی تدارك دیده شده بود از خانواده سرداران شهید خراسان رضوی و 50 نفر از فرزندان شهدای مدافع حرم در مشهد قدردانی شد.
3221 / 6053
۰ نفر