۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵
کد خبر: 83229154
T T
۰ نفر
ناظران افتخاري بر بازار شب عيد آستارا نظارت مي كنند

آستارا - ايرنا - فرماندار آستارا از اداره صنعت، معدن و تجارت اين شهرستان خواست در كنار بازرسان و ماموران قانوني و اداري، براي تشديد نظارت بر بازار شب عيد، از مباشران و ناظران افتخاري نيز استفاده كند.

حسن رستم زاد روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: اين تصميم در ستاد تنظيم بازار آستارا اتخاذ شده و اداره صنعت، معدن و تجارت از اعضاي شوراهاي اسلامي، هيات امناي مساجد و دهياران براي نظارت بر توزيع عادلانه اقلام مصرفي مردم نظير گوشت، مرغ و ميوه استفاده خواهد كرد.
وي ادامه داد: بازاريان منصف شناسايي و مورد تجليل قرار خواهند گرفت تا فرهنگ مردم داري و مراعات حال همديگر، بيش از گذشته در اين شهرستان ترويج يابد.
وي افزود: ستاد تنظيم بازار و تسهيل خدمات سفر آستارا جلسه هفتگي خواهد داشت و مصوبات آن، با لحاظ شرايط اقتصادي و اجتماعي و با پيگيري دستگاه هاي مربوطه اجرا خواهد شد.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نيز در اين راستا گفت: از بين كسبه و بازاريان خوشنام، 50 نفر براي عرضه كالاها با تخفيف 15 درصد انتخاب شده و تنظيم بازار و كنترل قيمت ها جدي گرفته مي شود.
محسن آهني اظهار كرد: از 17 اسفندماه جاري؛ نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا با قيمت مصوب و تحت نظارت مستمر بازرسان، در آستارا فعاليت خود را آغاز خواهند كرد.
وي ادامه داد: طي دو ماه گذشته با همراهي دستگاه هاي تعزيرات حكومتي و شبكه بهداشت و درمان و اتاق اصناف، 39 گشت مشترك نظارت بر بازار داير شده است.
شهرستان مرزي و گردشگرپذير بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
7124/2007