۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۸:۳۱
کد خبر: 83230196
T T
۰ نفر
امنيت استخر روباز بانوان بجنورد از پادگان بيشتر است

بجنورد- ايرنا- شهردار بجنورد گفت: تمهيدات لازم براي امنيت استخر روباز بانوان ايجاد شده و در حقيقت امنيت آن از پادگان هم بيشتر است و مورد تاييد رئيس پليس امنيت قرار گرفته است.

روح الله براتيان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اگر مرجع قانوني اعلام كند كه پروژه استخر روباز قابل بهره برداري نيست با 400 هزار ريال كه صرف هزينه بنر تغيير نام اين استخر به ' برادران' مي شود، مشكل را حل كرد.
وي افزود: استخر بانوان امكاني است كه براي بانوان اين شهر ايجاد شده و بايد قدر آن را بدانيم بنابراين از كسانيكه خود را نگران مي دانند مي خواهيم براي بهره برداري زودتر اين پروژه عيوب آن را اعلام كنند تا رفع شود و اشكال تراشي بي جا نكنند.
شهردار بجنورد اظهار داشت: تا الان پنج ميليارد و 700 ميليون ريال اعتبار براي پروژه استخر روباز بانوان هزينه شده است اين درحالي است كه براي كل مجموعه بش قارداش 10 ميليارد ريال هزينه شده است.
براتيان از افتتاح اين استخر بعد از ايام نوروز خبر داد و گفت: اين مجموعه هيچ گونه مشكل بهداشتي هم ندارد.
وي اظهار داشت: رئيس پليس امنيت از همان روز اول به عنوان مشاور در كنار پروژه بوده و تمام مباحث امنيتي در آن لحاظ شده است.
شهردار بجنورد گفت: اين پارك فقط يك راه ورودي دارد و براي امنيت كامل آن دورتادور استخر در دامنه حدود 50 متر خندق ايجاد و فنس كشي شده و حتي سيم خاردار پادگاني نيز دور آن كشيده شده و در نهايت ديوار بسته شده است.
وي افزود: با تمام اين‌ مباحث اگر كسي قرار است از تمام اين موانع عبور كند و به استخر برسد وظيفه مراجع قانوني است كه برخوردهاي لازم را انجام دهند.
براتيان گفت: با اين وجود اگر باز هم هر گونه ايرادي به پروژه وارد است حاضريم رفع كنيم تا هر چه زودتر مورد استفاده بانوان شهر قرار گيرد.
بجنورد 220 هزار نفر جمعيت دارد.
ط/ 6042