۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰:۲۹
کد خبر: 83234326
T T
۰ نفر

عاملان آدم ربایی در اهواز دستگیر شدند

۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰:۲۹
کد خبر: 83234326
عاملان آدم ربایی در اهواز دستگیر شدند

اهواز - ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان ، عاملان آدم ربایی در شهرستان اهواز دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه نیروی پلیس سرهنگ سیدمحمد صالحی شامگاه چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و تشكیل پرونده مبنی بر ربوده شدن یكی از اعضای خانواده وی و درخواست مبلغ سه میلیارد ریال از سوی آدم ربایان ، پرونده جهت رسیدگی و پیگیری موضوع به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان خوزستان ارجاع شد .
وی افزود : كارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات اطلاعاتی و تخصصی یكی از عوامل اصلی آدم ربایی را شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر كردند.
سرهنگ صالحی گفت : ماموران پلیس در تحقیقات به عمل آمده دریافتند كه عامل اصلی آدم ربایی با كمك 2 نفر دیگر از هم دستانش پس از ربودن فرد مذكور وی را در مخفیگاهشان به گروگان گرفته اند كه ماموران پس از شناسایی مخفیگاه آن ها به محل اختفای متهمان اعزام و در یك عملیات غافلگیرانه، 2 متهم دیگر را دستگیر و فرد ربوده شده را نجات دادند.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد : متهمان دستگیر شده در تحقیقات كارآگاهان پلیس اذعان داشتند با توجه به مشكلات قبلی كه با فرد ربوده شده داشتند، نقشه ربودن او را طراحی كردند.
وی بیان كرد :متهمان دستگیر شده پس از تكمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
7152/6068