۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹
کد خبر: 83234640
T T
۰ نفر

افشاگری سناتور زن از تجاوز جنسی در ارتش آمریكا

۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹
کد خبر: 83234640
افشاگری سناتور زن از تجاوز جنسی در ارتش آمریكا

تهران- ایرنا- سناتور زن آمریكایی افشا كرد در ارتش این كشور مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اما به دلیل بی اعتمادی به نظام ایالات متحده هیچ گاه شكایت نكرده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از شبكه خبری سی ان ان، «مارتا مك سالی» سناتور جمهوریخواه زن آمریكایی در نشستی در كمیته نیروهای مسلح سنای این كشور اعتراف كرد كه در ارتش آمریكا تجاوز جنسی روی می دهد.
مك سالی در نشستی كه درباره تجاوز جنسی در ارتش بود گفت زمانی كه در ارتش آمریكا بوده مورد تجاوز قرار گرفته اما این مساله را به خاطر بی اعتمادی به نظام كشورش گزارش نكرده است.
وی با یادآوری اینكه توسط مقام مافوق خود در ارتش مورد تجاوز قرار گرفته، افزود: ما راه زیادی برای توقف تجاوز جنسی در ارتش پیموده ایم اما راه زیادی نیز در پیش داریم.
پنتاگون ماه گذشته میلادی نتایج مطالعه ای را منتشر كرد كه نشان می دهد تماس جنسی ناخواسته در مراكز آموزش نظامی آمریكا در دو سال گذشته افزایش بسیار داشته است.
در این گزارش آمده است كه در سال 2018 تعداد 747 مورد تماس جنسی ناخواسته در مراكز آموزش نظامی در این كشور روی داد كه این آمار جدا از تجاوز جنسی در پایگاه ها و در میان درجه داران است.
شبد**9416**1010
۰ نفر