۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۵۷
کد خبر: 83236758
T T
۰ نفر
توانمندي بانوان در ورزش هندبال بسيار خوب و بالاست

زنجان - ايرنا - سرپرست فدراسيون هندبال كشور گفت: ظرفيت و توانمندي هاي بانوان براي فعاليت در اين رشته ورزشي بسيار خوب و مناسب است.

به گزارش ايرنا، رمضانعلي دلو روز شنبه در مجمع انتخابات هيات هندبال استان زنجان افزود: امسال با همه كاستي و مشكلات، تيم ملي بانوان به مسابقات آسيايي ژاپن، اعزام شد كه اين كار ارزنده اي بود و بازي هاي خوبي نيز انجام گرفت.
وي اظهار داشت: اين فدراسيون براساس برنامه و تدابير اتخاذ شده، در چند روز آينده، در بحث تامين تجهيزات، امكانان و اعتبارات، تلاش خود را مي كند تا ورزشكاران رشته هندبال با فراغ بال بيشتري به فعاليت ورزشي بپردازند.
دولو تصريح كرد: تمام هيات هاي ورزش هندبال در استان ها بايد به دنبال جذب حامي مالي مناسب و كمك هاي مردمي باشند تا اين رشته ورزشي بتواند رشد و توسعه بهتر و بيشتري يابد.
سرپرست فدراسيون هندبال گفت: هندبال در حقيقت مادر ورزش هاي توپي محسوب مي شود كه به همين علت نيازمند توجه ويژه است و بايد براي رشد و توسعه اين رشته ورزشي دست به دست هم داد.
دولو افزود: به رغم سختي ها و مشكلاتي كه بود توانستيم در چند مدت اخير 9 مجمع انتخاباتي از 14 هياتي كه به صورت سرپرستي اداره مي شد را برگزار كنيم و تلاش مي شود پنج هيات ديگر نيز تعيين تكليف شوند.
وي اظهار داشت: اين خواست جامعه هندبال است كه مجمع انتخابات در استانها، قبل از آغاز سال 98 برگزار شود تا با انتخاب رئيس هيات، بتواند با آرامش و اطمينان خاطر بيشتري فعاليت خود را انجام دهند.
دولو افزود: فدراسيون، سال آينده چند رويداد مهم در ورزش هندبال ازجمله انتخابي المپيك و مسابقات قهرماني آسيا را پيش رو دارد و امسال نيز چندين مرحله اردوي آمادگي و مجامع انتخاباتي هيات هاي استاني را برگزار كرديم.
در مجمع انتخابات هندبال استان زنجان كه امروز /18 اسفند ماه/ در سالن جلسات مجموعه ورزشي انقلاب زنجان برگزار شد، محمدجواد پازوكي با كسب 16راي به مدت چهار سال ديگر سكان هدايت اين رشته ورزشي زنجان را بر عهده گرفت.
اين مجمع انتخاباتي با حضور رمضانعلي دولو (سرپرست فدراسيون هندبال) و رئيس و معاون ورزش اداره كل ورزش و جوانان و اعضاي هيات هندبال استان زنجان، برگزار شد.
6084/6085