۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۳۶
کد خبر: 83238910
T T
۰ نفر

مخلان بازار مرغ و دام در انتظار برخورد باشند

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۳۶
کد خبر: 83238910
مخلان بازار مرغ و دام در انتظار برخورد باشند

زنجان – ايرنا - رئيس كل دادگستري استان زنجان گفت: با افرادي كه در ايجاد نابساماني و اخلال در نظم بازار مرغ و دام نقش دارند بايد برخورد قاطع صورت گيرد تا مردم براي خريد اين اقلام به زحمت نيفتند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي دادگستري استان زنجان، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نياركي در ديدار با مسئولان سازمان جهاد كشاورزي در امور دام و طيور استان افزود :با توجه به گزارشهاي رسيده مبني بر ميزان كشتار مرغ ها به صورت روزانه و توزيع شده به بازار و از طرفي مشاهده صف هاي طولاني مردم براي خريد اين فرآورده قابل قبول نيست.
وي اظهار داشت: دلايل اين نابساماني ها عدم نظارت دقيق مسئولان مربوطه بر مراكز توزيع مرغ است.
اين مسئول خاطرنشان كرد: كيفيت مرغ هاي عرضه شده به بازار و مصرف مردم بايد مورد توجه باشد، بر اساس اعلام مدير پشتيباني امور دام سازمان جهاد كشاورزي استان زنجان جوجه ها بعد از بازه زماني 45 روزه بايد وارد بازار شده و به مصرف برسند و از طرفي مسئولان نيز نظارت دقيق و گسترده اي بر اين موضوع داشته باشند.
رئيس كل دادگستري استان زنجان اضافه كرد: اولويت اول مراكز توزيع مرغ و گوشت تامين نياز استان است، به هيچ عنواني مجوز صادرات و خروج اين اقلام از استان داده نشود.
در ابتداي اين جلسه معاون بهبود و توليدات جهاد كشاورزي استان زنجان، مدير كل دامپزشكي و مدير پشتيباني امور دام جهاد كشاورزي گزارشي از اقدامات حوزه خود و وضعيت توزيع مرغ و گوشت در استان ارائه كردند.
9505/8068