۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85153934
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰۸ تن گوشت مرغ در زنجان توزیع می‌شود

۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 85153934
۱۰۸ تن گوشت مرغ در زنجان توزیع می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه طی روز گذشته ۷۲ تن مرغ در سطح استان توزیع شد، گفت: امروز نیز ۱۰۸ تن مرغ توزیع می‌شود که حدود ۲.۵ برابر نیاز استان است.

سید محمدعلی صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص عرضه گوشت مرغ طی ۲ روز گذشته در استان، افزود: در شرایط عادی نیاز مرغ استان در روز بین ۴۰ تا ۵۰ تن است.

این مسوول با تاکید بر اینکه از بابت تامین و کشتار مرغ نگرانی نداریم، ادامه داد: گوشت مرغ مورد نیاز مردم به اندازه کافی وجود دارد و طبق برنامه در این زمینه اقدام خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: امروز حدود ۵۴ تن مرغ در شهر زنجان توزیع خواهد شد و این روند طی روزهای آینده نیز ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه به طور معمول کشتار مرغ در روزهای تعطیل انجام نمی شود، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن عید قربان و برای رفاه حال شهروندان، کشتار مرغ و توزیع آن انجام می شود.

صادقی خاطر نشان کرد: حدود ۲ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان طی یک ماه انجام و سه هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می شود.

وی با بیان اینکه بین ۳۰ تا ۴۰ تن تولیدات مرغ استان مازاد است و به استان های دیگر ارسال می شود، اظهار داشت: هم استانی ها از بابت تهیه مرغ هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که به اندازه کافی در حال توزیع است.

صادقی افزود: در زمان حاضر قیمت مرغ در استان تفاوتی نکرده است و با نرخ مصوب ۷۷ هزار تومان به فروش می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha