۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷
کد خبر: 83245258
T T
۰ نفر

چهار خودروی سرقتی در همدان كشف شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۴۷
کد خبر: 83245258
چهار خودروی سرقتی در همدان كشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران انتظامی چهار دستگاه خودروی سرقتی شامل پژو 206، زانتیا و پراید در 48 ساعت گذشته كشف شد.

سرهنگ جمشید باقری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد مشكوك یك دستگاه سواری زانتیا در شهرك فرهنگیان شهر همدان ماموران كلانتری این خودرو را در سه راهی فرهنگیان توقیف كردند.
وی اضافه كرد: پس از بررسی و استعلام مدارك هویتی خودرو مشخص شد كه این وسیله نقلیه 2 روز پیش از كرج به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: ماموران، راننده 35 ساله زانتیا را بازداشت كردند و پس از تشكیل پرونده، وی تحویل مرجع قضایی دادند.
سرهنگ باقری اظهار داشت: همچنین ماموران كلانتری 19 به یك دستگاه خودروی پژو 206 كه در میدان معلم بلاصاحب رها شده بود مشكوك شدند.
وی افزود: پس از استعلام شماره انتظامی این وسیله نقلیه مشخص شد كه چند روز پیش سواری 206 از تهران به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه كرد: ماموران پاسگاه جورقان و آبشینه نیز در عملیات های جداگانه 2 دستگاه سواری پراید كه بلاصاحب رها شده بود را كشف كردند كه پس از استعلام مشخص شد از استان های تهران و كرمانشاه به سرقت رفته است.
سرهنگ باقری ادامه داد: بررسی تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان و دستگیری آنها ادامه دارد با این وجود به رانندگان توصیه می شود برای پیشگیری از سرقت، وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز كنند.
7526/2090