۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۴۹
کد خبر: 83245498
T T
۰ نفر
انتقال ارزش هاي دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب را بيمه مي كند

اهواز - ايرنا- معاون هماهنگ كننده ارتش جمهوري اسلامي گفت: انتقال ارزش هاي دوران دفاع مقدس به نسل جوان در قالب راهيان نور مي تواند واقعيت هاي آن دوران را آشكار كرده و انقلاب را مقابل توطئه هاي دشمن بيمه كند.

اميردريادارحبيب الله سياري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در محل قرارگاه منطقه اي جنوب غرب ارتش اظهار داشت: حركت راهيان نور يكي از ظرفيت هاي مناسب براي تعميق شناخت هرچه بيشتر نسل جوان از آرمان هاي انقلاب و ارزش هاي دوران دفاع مقدس است.
وي افزود: كاروان هاي راهيان نور هرساله از سراسر كشور در ايام پايان سال و به ويژه در تعطيلات نوروزي براي شناخت بيشتر مناطق عملياتي به خوزستان سفر مي كنند كه ارتش در يادمان هاي خود برنامه هاي متنوعي را براي آن ها در دستور كار دارد.
معاون هماهنگ كننده ارتش جمهوري اسلامي ادامه داد : اگر بتوانيم با استفاده از ظرفيت راويان دفاع مقدس واقعيت ها ،ارزش هاي دفاع مقدس و اهميت دفاع در برابر تهديد هاي دشمن را به نسل هاي جوان ارايه كنيم، مي توانيم ميراث خوبي را به جا بگذاريم.
وي بيان كرد: براي سرافرازي در جهان و حفظ اقتدار ميهن اسلامي نياز است كه سطح اگاهي جامعه را ارتقا دهيم و مردم و جوانان را با جنگ نرم دشمن بيشتر آشنا كنيم.
اميردريادار سياري تصريح كرد: ملت شريف ايران در دوران دفاع مقدس بزرگي و عزت خود را با نثار خون پاك شهيدان و جوانان خود حفظ كردند و همين ارزش ها است كه ميليون ها زائر را در قالب راهيان نور به مناطق عملياتي مي كشاند.
وي بيان كرد: دشمنان نيز براي كمرنگ جلوه دادن ارزش هاي دوران دفاع مقدس برنامه هاي گسترده اي را در دستور كار دارند اما به بركت بيداري ملت ايران تاكنون نتوانسته اند به اهداف پليد خود دست پيدا كنند.
7152/6002