۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱:۴۳
کد خبر: 83245794
T T
۰ نفر
مجتمع فرهنگي هنري پيشكوه 60 درصد پيشرفت فيزيكي دارد

تربت حيدريه- ايرنا- فرماندار ويژه تربت حيدريه ميانگين پيشرفت فيزيكي مجتمع فرهنگي و هنري پيشكوه اين شهرستان را 60 درصد اعلام كرد و گفت: عمليات اجرايي اين طرح كه در زميني به مساحت 9 هزار متر مربع در منطقه گردشگري پيشكوه آغاز شده از پيشرفت فيزيكي مطلوبي برخوردار است.

علي رستمي روز شنبه در حاشيه بازديد از اين طرح طي گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مجتمع فرهنگي هنري پيشكوه تربت حيدريه يكي از بزرگترين مراكز فرهنگي هنري در خراسان رضوي است و با تكميل آن تمام برنامه ‌هاي هنري شهرستان كه توسط انجمن ‌هاي فرهنگي هنري وابسته در بيش از 10 رشته در مكان‌ هاي متعدد اجرا مي شود به صورت متمركز در اين مكان در معرض ديد علاقه مندان به فرهنگ و هنر قرار مي گيرد.
وي از جمله امكانات اين مجتمع را شامل يك سالن بزرگ همايش، سينما و تئاتر با 480 صندلي، يك سالن با 150 صندلي و دفتر و كارگاه آموزشي براي تمام انجمن ‌هاي ياد شده اعلام كرد.
فرماندار تربت حيدريه همچنين در جريان بازديد از روند احداث مجموعه آبي آبشار اين شهرستان گفت: ساخت اين مجموعه آبي با زيربناي 6 هزار و 400 مترمربع در مرحله گودبرداري است.
رستمي، امكانات اين مجموعه بزرگ آبي را شامل بخش هاي متنوع از قبيل استخر، سونا، جكوزي، رستوران، سينما آفتابي، كافي شاپ و تجهيزات آبي ذكر كرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده براي ساخت اين مجموعه بزرگ آبي در چند طبقه بيش از 250 ميليارد ريال است كه با برنامه ريزي صورت گرفته، بخش هايي از اين طرح طي 18 ماه آينده تكميل و به بهره برداري مي رسد.
شهرستان 225 هزار نفري تربت حيدريه در 150 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
7079/ 6053