۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۸:۲۸
کد خبر: 83247176
T T
۰ نفر

ورزش زنجان در سال 97

۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۸:۲۸
کد خبر: 83247176
ورزش زنجان در سال 97

زنجان - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش اين استان در سال 97 باوجود فراز ونشيب ها و تلاش هاي صورت گرفته موفقيت هاي زيادي را داشت.

علي خليلي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: زنجان يكي از استان هاي خوب كشور به لحاظ برخورداري از سخت افزارهاي ورزشي است و دوره موفقي را در سال جاري پشت سر گذاشت.
وي با بيان اينكه ورزشكاران زنجان امسال در مسابقات آسيايي و پاراآسيايي جاكارتا اندونزي حضور بسيار پررنگ و موفق داشتند، اظهار داشت: كسب نشان هاي مختلف از سوي ورزشكاران زنجان در اين رقابت ها با توجه به رنج جمعيتي استان در مقايسه با وضعيت كشوري، نشان از وضعيت خوب ورزش حرفه‌اي در استان زنجان است.
خليلي با اشاره به اينكه امسال در حوزه ورزش همگاني نيز همايش هاي خانوادگي بسيار خوبي با حضور گسترده مردم برگزار شد، افزود: امسال در رويكردي متفاوت تر از سالهاي گذشته همايش هاي پياده‌روي در شهرستان هاي استان زنجان نيز برگزار شد كه با استقبال بسيار خوب و مناسب مردم مواجه شد.
مديركل ورزش و جوانان استان زنجان با تاكيد بر اينكه ورزش همگاني زيربناي رشد و توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي است، گفت: قرارگيري ورزش در سبد خانوارها و توسعه و بسط هر چه بيشتر اين مهم در جامعه به ويژه در بخش بانوان از رويكردهاي اصلي اين اداره كل است.
خليلي با تاكيد براينكه ورزش همگاني بايد هرچه بيشتر در بين بانوان در جامعه توسعه پيدا كند و اين ضرورتي انكار ناپذير است، افزود: امسال برگزاري ورزش صبحگاهي و عصرگاهي در پارك ها با حضور مربيان مجرب ورزش يكي از برنامه هاي توسعه ورزش در بين آحاد مردم جامعه بود و استقبال خوبي نيز صورت گرفت.
وي تصريح كرد: با توجه به موقعيت جغرافيايي استان زنجان در كشور، مي‌ توان اردوهاي ملي، مسابقات و برنامه هاي مختلف ورزشي را به ميزباني اين استان برگزار كرد و به لحاظ سخت افزاري نيز زنجان از اين آمادگي برخوردار است.
6084/8068