۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵
کد خبر: 83251803
T T
۰ نفر
گردشگران از نمايشگاه سوغات و هداياي چابهار استقبال كردند

چابهار- ايرنا- مسافران و گردشگران نوروزي از نمايشگاه سوغات، هدايا، صنايع دستي و غذاهاي محلي كشور در منطقه آزاد چابهار اسقبال خوبي كردند.

مدير گردشگري منطقه آزاد چابهار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين نمايشگاه شامل 60 غرفه متنوع با انواع محصولات مرغوب از 22 استان كشور برپا شده است.
عدنان حسيني با بيان اينكه انواع سوزن دوزي و سكه دوزي بلوچي، صنايع دست زنان و مردان، سفال و هنر ايراني از هنرمندان كشور در اين نمايشگاه ارائه شده، خاطرنشان كرد: اين نمايشگاه براي بازديد و خريد تا پايان تعطيلات نوروزي داير است تا گردشگران بتوانند علاوه بر تفريح و گردش سوغات و هدايا خود را خريداري كنند.
وي افزود: چابهار به دليل متصل بودن به آبهاي اقيانوس هند داراي آب و هواي مساعد و جاذبه هاي فراوان تفريحي و گردشگري است و به ‌عنوان مقصد اصلي سفرهاي نوروزي شناخته مي شود.
مدير گردشگري منطقه آزاد چابهار گفت: براي ميزباني هرچه باشكوه ‌تر از مهمانان و مسافران نوروزي برنامه ‌هاي ويژه ‌اي تدارك ديده شده است.
وي ادامه داد: علاوه بر نمايشگاه صنايع دستي،سوغات و هدايا، جشنواره بهار در چابهار با برنامه‌ هاي شاد و مفرح متنوعي تدوين و طراحي‌ شده كه از سوم فروردين تا پايان نوروز با اجراي كنسرت‌ هاي موسيقي پاپ، اجراي موسيقي زنده و رقص محلي، مسابقات و برنامه‌ هاي فرهنگي، هنري و ورزشي ازجمله موج ‌سواري و غواصي، اهداء پكيج‌ هاي فرهنگي به مسافران، نمايشگاه صنايع‌دستي، سوغات و هدايا از مسافران نوروزي استقبال مي ‌كند.
3043**3213