۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱
کد خبر: 83255079
T T
۰ نفر

تندباد و بارندگي شديد دزفول را در برگرفت

۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱
کد خبر: 83255079
تندباد و بارندگي شديد دزفول را در برگرفت

دزفول - ايرنا - تندباد همراه با بارندگي شديد از صبح امروز سه شنبه شهرستان دزفول را فرا گرفته و موجب آبگرفتگي شديد معابر و خيابان ها شده است.

رئيس هواشناسي صفي آباد دزفول روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه تندباد و بارندگي شديد، سامانه غالب دزفول است، گفت: 44 ميليمتر بارندگي در 48 ساعت گذشته تا ساعت هفت صبح امروز در سطح شهر دزفول ثبت شده است.
علي كرمي ميزان بارندگي در اداره هواشناسي صفي آباد دزفول را 25 ميليمتر اعلام كرد و افزود: اين سامانه تا اواخر امروز از منطقه خارج مي شود و به علت مرطوب بودن هوا از فردا تا اواخر هفته شاهد بارندگي پراكنده و بهاري خواهيم بود.
وي با بيان اينكه تندبادي با سرعت 54 كيلومتر در ساعت دقايقي پيش دزفول را درنورديد، اظهار داشت: سامانه بارشي قابل ملاحظه اي اوايل هفته آينده وارد منطقه مي شود.
بخشدار سردشت دزفول نيز گفت: ديروز يك خودروي پرايد به دليل پر آب شدن رودخانه فصلي بين روستاي گاومير تا سردشت در اين رودخانه واژگون شد.
علي قرباني افزود: چهار سرنشين خودرو آسيب نديدند ولي خودرو دچار خسارت هايي شد.
به گزارش ايرنا با پيش بيني هواشناسي مبني بر بارندگي شديد، تمام مكان هاي مسقف آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و برخي حسينيه هاي دزفول به اسكان مسافران نوروزي اختصاص يافته است.
برخي بوستان هاي ساحلي دزفول در پي بارندگي هاي شديد در دزفول به زير آب رفتند و براي حفظ سلامت شهروندان و گردشگران تعطيل شدند.
تعدادي خودرو با توجه به آبگرفتگي معابر در ميدان مقاومت(فلكه موشك) در آب گرفتار شده اند كه آتش نشاني در حال امداد رساني به آنها است.
به گزارش ايرنا با توجه به پيش بيني بارش هاي شديد در شمال خوزستان، آتش نشاني، نيروهاي خدماتي و اورژانس دزفول همراه با تجهيزات كامل به صورت شبانه روزي در حالت آماده باش قرار دارند.
7278/3022