۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۵
کد خبر: 83255385
T T
۰ نفر

كاهش ابر و افزايش نسبي دما در گيلان از فردا

۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۳۵
کد خبر: 83255385
كاهش ابر و افزايش نسبي دما در گيلان از فردا

رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش‌بيني و هشدار اداره‌كل هواشناسي گيلان از كاهش ابر و افزايش نسبي دما در استان از فردا (چهارشنبه) خبر داد.

مازيار غلامي روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده فعاليت تناوبي سامانه بارشي و تضعيف تدريجي آن طي امروز در منطقه است بنابراين در بعضي ساعت ها بارندگي (ارتفاعات بارش برف) و وزش باد تا صبح فردا مورد انتظار است.
وي ادامه داد: طي فردا كاهش ابر و افزايش نسبي دما پيش بيني و علاوه بر اين بتدريج طي پنجشنبه، مجدداً با عبور موجي ضعيف، شرايط براي افزايش ابر و در بعضي نقاط بارندگي فراهم مي شود.
وي آسمان امروز گيلان را ابري و مه آلود، در بعضي ساعت ها بارندگي (ارتفاعات بارش برف) و وزش باد عنوان و براي فردا نيز آسمان استان را نيمه ابري تا ابري و مه آلود، بعضي نقاط بارندگي، بتدريج كاهش ابر، ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبي، طي روز افزايش دما پيش بيني كرد.
به گفته غلامي، بيشينه دماي گيلان طي شبانه روز گذشته با 10 درجه مربوط به بندركياشهر، رودبار و رودسر و كمينه دماي استان براي فردا با يك درجه زيرصفر مربوط به ديلمان است.
سرپرست اداره پيش‌بيني و هشدار اداره‌كل هواشناسي گيلان بيشينه دماي امروز رشت را نيز 9 درجه و كمينه دماي فرداي مركز استان را نيز پنج درجه ذكركرد.
وي بيشترين ميزان بارش باران در استان طي شبانه روز گذشته را نيز با 25.3 ميليمتر مربوط به ايستگاه هواشناسي فرودگاه رشت و بيشترين ميزان بارش برف در ماسوله با 11 سانتيمتر عنوان كرد.
7296/2007/