۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۸
کد خبر: 83255974
T T
۰ نفر
مسموميت غذايي در بندرانزلي هشت نفر را راهي بيمارستان كرد

رشت - ايرنا - به دليل مسموميت غذايي در بندرانزلي هشت نفر امروز (سه شنبه) راهي بيمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا به نقل از روابط عمومي اورژانس گيلان ؛ اين مورد از مسموميت غذايي صبح امروز به مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان اعلام شد كه بلافاصله سه تيم فوريت هاي پزشكي به محل اعزام شدند و به بررسي وضعيت بيماران كه دچار مشكلات گوارشي شده بودند، پرداختند.
پس از بررسي و انجام اقدامات پيش بيمارستاني لازم ، هشت نفر را به دليل مسموميت غذايي به بيمارستان شهيد بهشتي بندرانزلي منتقل كردند.
طرح امداد نوروزي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي گيلان از بيست و پنجم اسفندماه گذشته در 62 پايگاه استان به اجرا درآمد و تا پانزدهم فروردين ادامه دارد.
در اجراي طرح امداد نوروزي 115 گيلان، يك دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتور لانس و 120 دستگاه آمبولانس مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي گيلان با 450 نيرو به كار گرفته شده است.
در اجراي طرح امداد نوروزي 115 گيلان، 30 كمپ سلامت نوروزي در استان با هدف ارتقاء امدادرساني در مسيرهاي پرتردد فعال شده كه در اين كمپ ها در صورت نياز فوريت هاي پزشكي به مسافران و هم استاني ها ارائه مي شود و مردم مي توانند در صورت نياز با شماره 115 تماس گرفته و از خدمات رايگان اين مركز بهره مند شوند.
115 گيلان داراي يك دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتور لانس و 120 دستگاه آمبولانس است.
7286/207