۶ فروردین ۱۳۹۸، ۲۱:۴۱
کد خبر: 83256085
T T
۰ نفر
62 نقطه استان سمنان آماده اسكان اضطراري است

سمنان- ايرنا- مديركل دفتر مديريت بحران استانداري سمنان گفت: ستاد مديريت بحران 62 نقطه در كل استان را براي اسكان اضطراري مسافران نوروزي در نظر گرفته است.

ايرج رئيسيان شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: با توجه به انسداد مسير تهران- مشهد در محدوده استان سمنان به مسافران نوروزي اين محور توصيه مي شود در مكان هاي درنظرگرفته شده اسكان يابند تا از ترافيك بيشتر جلوگيري شود.
وي تاكيد كرد: سه نقطه از محور مواصلاتي اصلي تهران- مشهد در استان سمنان حد فاصل گرمسار به سرخه دچار سيل بردگي شده است.
وي بيان كرد: بارش ها در محور تهران به سمنان در محدوده ذكر شده به صورت رگباري و با جاري شدن سيلاب همراه است.
رئيسيان تاكيد كرد: عوامل راهداري، جمعيت هلال احمر، پليس راه و پيمانكاران بخش خصوصي در حال راه‌گشايي، امداد رساني و پاكسازي مسير هستند.
مديركل دفتر مديريت بحران استانداري سمنان اظهارداشت: به محض بازگشايي اين محور، به هموطنان اطلاع رساني مي شود.
وي ادامه داد: گردشگران و مسافران نوروزي در راه مانده در اين محور با همكاري و هماهنگي صورت گرفته با فرمانداران، در شهرستان هاي سمنان، سرخه ،آرادان و گرمسار اسكان اضطراري مي يابند.
مديركل دفتر مديريت بحران استانداري سمنان يادآور شد: از مسافران خواسته مي شود از تردد در محور اصلي تهران به مشهد تا ساعت هاي آينده خودداري كنند و نهايت همكاري را با متوليان امر داشته باشند.
به گزارش ايرنا، بر اساس تحليل آخرين الگوهاي پيش‌يابي و تصاوير ماهواره اي، طي 48 ساعت آينده در غالب نقاط استان بارش باران، رگبار و رعد و برق و در برخي ساعات وزش باد شديد و نيز تگرگ و در نواحي سردسير و كوهستاني برف پيش بيني مي شود.
9891/6103