۷ فروردین ۱۳۹۸، ۹:۰۰
کد خبر: 83256324
T T
۰ نفر
استكبار در پی تضعیف روحیه انقلابی مردم یمن است

سبزوار- ایرنا- یك عضو جنبش انصارالله یمن گفت: آمریكا با همدستی صهیونیست ها و عربستان با محاصره یمن تلاش دارند روحیه انقلابی این ملت را تضعیف كنند و در نهایت از بین ببرند.

سید صادق عبدالرحمن الشرفی شامگاه سه شنبه در سخنرانی خود در مسجد جامع سبزوار به مناسبت فرا رسیدن پنجمین سالروز مقاومت مردم یمن در برابر تجاوزات ائتلاف سعودی افزود: تحولات كشور یمن و كشورهای اسلامی منطقه به بركت انقلاب اسلامی ایران شكل گرفته است و ما مدیون نهضت امام خمینی (ره) هستیم.
وی ادامه داد: پیروزی سال های اخیر جبهه مقاومت نوید بخش حركت به سوی ظهور و زمینه ساز این حركت بزرگ است.
عضو جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینكه ملت یمن به لحاظ اقتصادی و ایمانی فقیر نیست گفت: هدف عقیدتی محاصره یمن و جنگ علیه این كشور تضعیف روحیه انقلابیگری مردم آن و جنبه اقتصادی اش مصادره ثروتهای این كشور است.
وی افزود: چهار سال از تجاوز استكبار و عربستان سعودی به كشور یمن می گذرد و آنها انواع تسلیحات و موشكها را علیه ملت یمن به كار بردند اما بدانند ملت یمن در راه خود استوار است و تا آخرین نفس از آرمانها و اعتقادات خود دفاع می كند.
عضو جنبش انصارالله یمن ادامه داد: در شرایطی كه استكبار و ایادی اش علیه ملت یمن متحد شده اند بسیج كشورهای اسلامی نیز در برابر جبهه استكبار ضروری است.
او با اشاره به اینكه همه ملت ها وظیفه دارند از خون شهدای انقلاب اسلامی و جریان مقاومت پاسداری كنند اضافه كرد: همان طور كه در جمهوری اسلامی سالروز پیروزی انقلاب جشن گرفته می شود با توكل به خدا در آینده نزدیك جشن پیروزی انقلاب یمن نیز برگزار خواهد شد.
سبزوار در 230 كیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495
۰ نفر