۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۲۵
کد خبر: 83258158
T T
۰ نفر

6.8 ميليون تردد در محورهاي استان سمنان ثبت شد

۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۲۵
کد خبر: 83258158
6.8 ميليون تردد در محورهاي استان سمنان ثبت شد

سمنان- ايرنا- مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان سمنان گفت: 6 ميليون و 800 هزار تردد خودرو از بيست و پنجم اسفند 97 تا پايان هفتم فروردين 98 در محورهاي مواصلاتي اين استان ثبت شد.

احسان منصوركيايي عصر پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: پرتردد ترين روز ترافيكي در اين مدت زمان، بيست و هشتم اسفند 97 با ثبت تردد سه هزار وسيله نقليه در ساعت بود.
وي با اشاره به وجود 54 دستگاه ثبت تردد در محورهاي مواصلاتي استان سمنان بيان كرد: ترددها‌ در اين محورها از ابتداي طرح نوروزي تا ششم فروردين امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزايش داشته است.
منصور كيايي تصريح كرد: در مجموع 10 درصد ترددها در محورهاي مواصلاتي اين استان مربوط به خودروهاي سنگين و بقيه خودروهاي سبك بوده است.
وي خاطر نشان كرد: دوربين ثبت تردد در محورهاي مواصلاتي اين استان از بيست و پنجم اسفند 97 تا چهارم فروردين امسال سه هزار و 900 فقره تخلف هاي رانندگي را ثبت كرده است.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان سمنان اظهار داشت: بيشترين تخلف ثبت شده توسط دوربين ها محورهاي مواصلاتي اين استان از سوي رانندگان سرعت غيرمجاز است.
به گفته وي، يك هزار و 865 بليت ناوگان مسافري در اين استان از ابتداي طرح نوروزي تاكنون به صورت اينترنتي پيش فروش شد.
وي ادامه داد: ميانگين تردد در جاده اصلي از تهران به مشهد در حوزه استان سمنان در روز هفتم فروردين 878 تردد و از مشهد به تهران يك هزار و پنج تردد بود.
منصوركيايي اضافه كرد: 2 هزار و 829 نفر با 363 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي روز هفتم فروردين امسال از استان سمنان به سفر رفتند و سه هزار و 71 مسافر وارد اين ديار شدند.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان سمنان يادآورشد: پيش بيني مي شود به دليل نزولات جوي و هشدارهاي هواشناسي در دور دوم تعطيلات با كاهش تردد از سوي مسافران مواجه شود.
به گزارش ايرنا، طرح تسهيلات سفرهاي نوروزي از 25 اسفند 97 آغاز شد و 17 فروردين 98 به پايان مي رسد.
9891/7408