۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۲۴
کد خبر: 83261867
T T
۰ نفر
ارتش با تمام امكانات در كنار مردم ایستاده است

تهران- ایرنا- فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: ارتش با تمام ظرفیت و امكانات خود در كنار مردم ایستاده و از هیچ كمكی دریغ نخواهد كرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشكر سید عبدالرحیم موسوی در ادامه با اشاره به بازدیدهای میدانی از تمام مناطق سیل‌زده خاطرنشان كرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت و امكانات خود دوشادوش مردم این منطقه ایستاده و از هیچ كمكی دریغ نخواهد كرد.
فرمانده كل ارتش ضمن قدردانی از مردم صبور و قانع استان گلستان یادآور شد: خدمت به این مردم كه در همه صحنه ها با قلبی پاك حضور دارند افتخار است و همه خدمتگزاران نباید برای شادی به این مردم از هیچ كمكی دریغ كنند.
میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان ضمن حضور در لشكر 30 گرگان و دیدار با امیر سرلشكر سید عبدالرحیم موسوی گفت: حضور موثر و پای كار نیروهای مسلح و به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث دلگرمی و قوت قلب مردم مناطق سیل‌زده می شود.
وی در این دیدار افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای این حادثه با ارسال همه امكانات و ظرفیت‌های در اختیار توانست كمك موثری در كاهش تخریب سیل و تخلیه سیلاب داشته باشد.
غراوی در ادامه با اشاره به ارسال به موقع دستگاه لایروب توسط نیروی دریایی ارتش از خرمشهر به منطقه افزود: انشالله با همت مردم و نیروهای مسلح و همچنین وجود دستگاه لایروب نیروی دریایی ارتش، تخلیه سیلاب از خروجی گرگان رود با شتاب بیشتری انجام شود.
سرپرست استانداری گلستان به همراه امیر سرلشكر موسوی و امیر دریادار حسین خانزادی جهت بازید از مناطق سیل زده راهی شهر آق قلا و گمیشان شدند.
سیام**1058**9053
۰ نفر