۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۲۶
کد خبر: 83261971
T T
۰ نفر

محدوديت هاي ترافيكي 13 فروردين در كرمان اعلام شد

۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۲۶
کد خبر: 83261971
محدوديت هاي ترافيكي 13 فروردين در كرمان اعلام شد

كرمان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان كرمان با اعلام محدوديت هاي ترافيكي تعين شده براي 13 فروردين بر رعايت سرعت مطمئنه و احتياط هاي لازم در عبور و مرور تاكيد كرد.

سردار 'رضا بني اسدي فر' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و مهمانان نوروزي و استفاده حداكثري همگان از روز طبيعت يكسري محدوديت هاي ترافيكي در اين روز لحاظ شده است.
وي اظهار داشت: در اين رابطه تردد از كرمان به كوهپايه و از كرمان به ده بالا و سيرچ از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر يك طرفه و برگشت همين مسيرها نيز از ساعت چهار تا 9 شب نيز يكطرفه است و همين محدوديت ها براي مسير دارزين به دهبكري هم اعمال مي شود.
سردار بني اسدي فر بيان داشت: از شهرستان جيرفت به دلفارد و ساردوئيه نيز از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر ترددها يكطرفه خواهند بود و از ساعت 12 ظهر تا سه عصر بصورت دو طرفه و مجددا از ساعت سه تا پايان طرح همان محدوديت يكطرفه لحاظ مي شود.
وي تصريح كرد: در اين روز تردد كاميون، كاميونت، تريلر و موتورسيكت نيز در محورهاي برون شهري ممنوع است و از سوي تيم هاي مستقر كنترل هاي لازم صورت مي گيرد.
فرمانده انتظامي استان كرمان با تاكيد بر رعايت سرعت مطمئنه و احتياط هاي لازم در عبور و مرور اظهار اميدواري كرد: ان شاء الله در سايه همكاري خوب مردم و مسافران نوروزي اين روز نيز بدون حادثه براي همگان به خوبي و خوشي رقم بخورد.
3029