۱۲ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83262017
T T
۰ نفر
جاده لومار به روستاهاي چم جنگل و چم شير بسته شد

ايلام - ايرنا - فرماندار سيروان گفت: جاده لومار به روستاي چم جنگل و چم شير در اين شهرستان بسته شده است و از تردد مردم عادي در اين مسير جلوگيري مي شود.

جواد رحيمي مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين تصميم توسط ستاد بحران شهرستان سيروان و با توجه به آبگرفتگي روستاي چم شير اتخاذ شده است.
وي يادآور شد: در راستاي حفظ جان مردم و همچنين امكان خدمات رساني بهتر به ساكنان روستاي چم شير، اين مسير تنها براي تردد خودروهاي كمكي و امدادي باز است و از تردد افراد عادي جلوگيري مي شود.
فرماندار سيروان گفت: روستاي چم شير در عقبه سد سيمره با خطر آبگرفتگي ناشي از بالا آمدن سد و همچنين طغيان رودخانه سيمره مواجه است.
رحيمي مقدم افزود: به همين منظور 30 تا 40 درصد ساكنان اين روستا به همراه اسباب و اثاثيه زندگي شان به مكان امن منتقل شده است.
وي يادآور شد: با توجه پيش بيني هاي هواشناسي مبني بر ادامه بارندگي‌ها امكان مسدود شدن راه ارتباطي اين روستا طي روزهاي آينده وجود دارد.
وي تاكيد كرد: تمامي تمهيدات لازم براي مقابله با سيل در اين روستا انديشيده شده است و فرماندار و بخشدار و همچنين اعضاي ستاد بحران شهرستان سيروان در روستاي چم شير حضور دارند.
فرماندار سيروان اضافه كرد: نيروهاي خدماتي، امدادي، سپاه، بنياد مسكن، هلال احمر و علوم پزشكي به همراه ماشين آلات سنگين در روستا به منظور ارائه خدمات لازم به مردم مستقر هستند.
7172/6119