۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85587617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب کشور را همواره از بحران‌های سخت عبور داده است

ایلام - ایرنا - نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشور ایران به اذعان همه اندیشمندان و صاحبنظران داخلی و خارجی با رهنمون‌ها و مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب از گردنه‌های سخت و بحران‌های خطرناک عبور کرده و با موفقیت دسیسه‌های استکبار جهانی را پشت سر گذاشته است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "وعد مرادبیگی" روز پنجشنبه در جمع مردم آبدانان، اظهار کرد: وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی یک نعمت گرانبهای الهی و مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

وی افزود: به اعتراف صریح اغلب اندیشمندان و رهبران کشورهای جهان، رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشمندتربن رهبران جهان است و تاکنون در اوج ذکاوت و دوراندیشی کشور ایران را از حوادث و دسایس مختلف به سلامت عبور داده است.

حجت الاسلام مرادبیگی ادامه داد: از همان سال‌های ابتدایی دین اسلام و بعثت رسول اکرم(ص) تا کنون موضوع رهبری اسلامی، چراغ راه و باعث تحکیم اتحاد جامعه و مسلمانان و بیداری جهانی بوده و بر این اساس، تضعیف و تحقیر جایگاه رفیع رهبری در دستورکار جدی سران مستکبر عالم و رسانه‌های معاند قرار دارد.

وی حرکت امام حسین(ع) را راه خدشه ناپذیر جهان اسلام عنوان کرد و یادآور شد: کنگره بزرگ اربعین حسینی (ع) و شکل گیری این پیاده‌روی توسط یاران و پیروان راستین آن حضرت بعد از شهادتش یک انقلاب نرم فرهنگی - اجتماعی بوده است و امروز این حرکت به یک حماسه پرشور و بی بدیل جهانی تبدیل شده و پایه‌های اصلی نهضت نورانی امام حسین(ع) را مستحکم و وجاهت جمهوری اسلامی را نیز فراگیر کرده است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری وجود پرنور امام هشتم شیعیان جهان در ایران اسلامی را مایه فخر و سربلندی کشور و تصریح کرد: ولایت پذیری مطلق و ایثار جان و مال در راه خدا، خصلت همه اصحاب و یاران خاندان عصمت و طهارت(ع) بوده و همین ویژگی آن‌ها را در تاریخ جاودانه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha