۱۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
کد خبر: 83265258
T T
۰ نفر

رالي خانوادگي نوروزي در شاهين دژ برگزار شد

۱۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
کد خبر: 83265258
رالي خانوادگي نوروزي در شاهين دژ برگزار شد

مهاباد - ايرنا - دومين دوره مسابقات رالي خانوادگي به مناسبت عيد نوروز و با هدف معرفي جاذبه‌هاي گردشگري و افزايش نشاط اجتماعي با شركت 20 دستگاه خودرو در شاهين دژ برگزار شد.

رييس اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شاهين دژ روز جمعه در حاشيه اين مسابقه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اين مسابقه 50 نفر شركت‌ كننده مسير اداره ورزش و جوانان شاهين ‌دژ به سمت فلكه شهرداري و شهر محمود آباد را طي كردند و محل روستاي «جاشاطو» در كنار دامنه غار جوشاطو نيز خط پايان اين رالي تعين شده بود.
رقيه حسن پور با بيان اينكه اين مسابقه با مشاركت اداره ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: رالي خانوادگي به صورت رايگان و بدون هيچ نوع محدوديتي در نوع خودروها برگزار و در پايان اين رويداد به خانواده هاي شركت كننده به قيد قرعه جوايزي اهدا شد.
به گزارش ايرنا، شاهين دژ با 92 هزار نفر جمعيت در شمال غرب ايران و جنوب آذربايجان غربي واقع شده است كه با جاذبه هاي گردشگري و بناهاي تاريخي فراوان، حكايتگر تاريخي پرقدمت بوده و مي تواند ميزبان خوبي براي گردشگران و ميهمانان نوروزي باشد.
روستاي جوشاطو يكي از روستاهاي خوش آب و هواي شاهين‌دژ بوده كه وجود اين روستا با طبيعت بكر و غار موجود در آن، نشان از رونق و اعتبار اين شهر در دوران مختلف تاريخي دارد.
شاهين دژ در فاصله 225 كيلومتري مركز استان واقع شده است.
9903/3020/7129