۱۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۱۱
کد خبر: 83268115
T T
۰ نفر
شتابدهنده‌های تخصصی حوزه آب حمایت می‌شود

تهران- ایرنا- ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشكسالی، فرسایش ومحیط زیست درنظر دارد تا درجهت پیشبرد اهداف خود، از شكل‌گیری و توسعه سه عنوان شتاب‌دهنده‌ تخصصی فعال در این حوزه حمایت كند.

به گزارش روز یكشنبه گروه علمی ایرنا ازمعاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، شتاب‌دهنده تخصصی فناوری‌های مرتبط با گرد و غبار، بیابان‌زدایی و شورورزی با اولویت درمناطق خوزستان و سیستان و بلوچستان، شتاب‌دهنده تخصصی فناوری‌های سامانه‌های نمك‌زدایی با اولویت در منطقه مركزی ایران و شتاب‌دهنده تخصصی فناوری‌های احصاء و بازچرخانی آب و تصفیه فاضلاب با اولویت درمناطق خراسان و مركزی ایران می توانند برای دریافت این حمایت از ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشكسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام كنند.
متقاضیان فعال در سه حوزه اعلام شده می توانند تقاضای خود را درقالب كاربرگ تكمیل (حداكثر یك شتابدهنده) وتا اول اردیبهشت 1398 به آدرس پست الكترونیك این ستاد (info@ab.isti.ir) ارسال كنند.
درشرایط اولیه دریافت این حمایت آمده است كه شتابدهنده ها باید دارای تجربه عملی در توسعه و تجاری‌سازی موفق حداقل یك محصول باشند وجذب، استقرار و تعیین مدل همكاری شتابدهنده با حداقل 5 تیم فناور درهردوره شتابدهی (مدل مشاركت، مدل‌های همكاری پس از شتابدهی، خرید فناوری، مدل سرمایه‌گذاری) را در رزومه خود داشته باشند.
همچنین شتابدهنده ها باید دارای توان سرمایه‌گذاری، تأمین مالی یا جذب سرمایه به میزان درخواستی از معاونت و نیز توان دسترسی به بازار فروش محصول یا محصولات نیز باشند.
در صورت وجود شرایط اولیه و با تكمیل مفاد كاربرگ، پیشنهاد مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طبق ضوابط، حمایت‌های لازم از ایجاد شتاب‌دهنده تخصصی صورت می گیرد.
علمی ** 9340**1485
۰ نفر