۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰
کد خبر: 83271468
T T
۰ نفر
فرماندار گناباد: نگاه سياسي به فعاليتهاي جوانان يك آفت است

گناباد- ايرنا- فرماندار گناباد گفت: نگاه سياسي به فعاليتها و مسائل مرتبط با جوانان يك آفت مهم است و نبايد با اين نگاه، مشاركت آنها را در عرصه هاي مختلف كاهش داد.

حامد قرباني روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان گناباد افزود: جلب مشاركت جوانان لازمه موفقيت فعاليتها و توسعه كمي و كيفي اقدامات دستگاههاي اجرايي اين شهرستان است.
وي اضافه كرد: شناسايي و جهت دهي خلاقيت و پتانسيلهاي بالقوه جوانان در همه زمينه ها و به فعليت رساندن آنها بايد رويكرد تمامي بخشها و متوليان آنها قرار گيرد.
فرماندار گناباد گفت: براي نخستين بار در تعطيلات نوروزي امسال ارائه بخشي از خدمات به مسافران و گردشگران در محل قنات قصبه گناباد به جوانان اين شهرستان واگذار شد و اين افراد با صرف حدود 400 ميليون ريال هزينه شخصي در اين فعاليتها منشاء اقدامات بسيار اثر بخشي شدند.
قرباني افزود: اين امر ثابت مي كند كه ميدان دادن به استعدادها و خلاقيتهاي جوانان نتايج خوبي به دنبال دارد و بايد با پرهيز از كلي گويي و برگزاري صرف جلسات، در عمل از ظرفيتهاي اين قشر براي توسعه و عمران شهرستان بهره گرفت.
وي ادامه داد: رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهوري هم در تاكيدهاي خود و به خصوص در پيام نوروزي امسالشان بر استفاده از ظرفيتهاي مشاركت جوانان در عرصه هاي مختلف تاكيد كردند.
فرماندار گناباد با يادآوري برگزاري جشن ثبت جهاني زعفران گناباد طي هفته آينده استفاده از مشاركت و خلاقيت جوانان در برگزاري كمي و كيفي اين آئين را خواستار شد.
شهرستان 89 هزار نفري گناباد در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
1922/2095