۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۵۱
کد خبر: 83272262
T T
۰ نفر
قدرت جمهوري اسلامي باعث عصبانيت دشمنان شده است

آستارا - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان اردبيل گفت: قدرت جمهوري اسلامي ايران به خصوص در بخش نظامي، باعث عصبانيت و هراس دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا آيت الله سيد حسن عاملي شامگاه سه شنبه بمناسبت اعياد شعبانيه در مسجد عباسيه آستارا بيان كرد: نظام اسلامي با الگوگيري از مكتب سيدالشهدا در برابر زياده خواهي هاي دشمنان ايستاده است.
وي اظهار كرد: امام حسين (ع) قرآن را از خطر تحريف نجات داد و با تفسير درست كلام الهي، پايه هاي ظلم را متزلزل و در كربلاي معلي مدرسه اي از عزت، ايثار و بصيرت بنا كرد.
امام جمعه اردبيل ادامه داد: جهان به تفكر امام حسين (ع) نياز دارد و انديشه والاي اين شهيد كربلا بايد در دنيا جاري شود تا حاكميت نظام سياسي شيعه تداوم يابد.
عاملي گفت: وهابيت و داعش آفت جهان اسلام هستند و آمريكا با همكاري صهيونيسم و پرورش گروهك‌هاي تروريستي، قصد پايمال كردن كرامت انسان را دارد و اتحاد مسلمانان ضرورتي غير قابل انكار است.
امام جمعه شهرستان آستارا هم در اين آئين با گراميداشت ميلاد امام حسين (ع) و روز پاسدار گفت: قدرت اسلام در بازوها و اراده دشمن شكن نيروهاي مخلص و ولايتمدار سپاه پاسداران ظهور يافته است.
حجت الاسلام كاظم حافظ نيا افزود: نهاد مردمي و انقلابي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در راستاي آموزه هاي ديني در تمام عرصه ها گام برداشته و حراست از كيان و سرزمين ايران اسلامي ماموريت ذاتي آن است.
مولودي خواني از ديگر بخش هاي اين آئين بود و به پنج نفر به قيد قرعه، هزينه سفر به كربلاي معلي اهدا شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007