۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83276052
T T
۰ نفر
روزانه 60 تن مرغ در چهارمحال وبختیاری عرضه می شود

شهركرد- ایرنا- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تامین مواد پروتئینی استان در ماه مبارك رمضان روزانه افزون بر 60 تن مرغ گرم در بازار با قیمت مصوب در این استان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد كاظم منزوی روز شنبه در كارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حال حاضر روزانه 20 تن گوشت مرغ آماده طبخ با نرخ مصوب در بازار توزیع می شود.
وی از جوجه ریزی بیش از 650 هزار قطعه ای جوجه گوشتی در مرغداری های استان خبر داد و گفت: در ماه مبارك رمضان این میزان گوشت سفید آماده عرضه به بازار خواهد شد.
منزوی به نبود محدودیت عرضه گوشت مرغ گرم در طی سال جاری اشاره و تصریح كرد: با هماهنگی های انجام شده با سازمان جهادكشاورزی، نهاده و خوراك مورد نیاز طیور و دام استان با قیمت مصوب تامین و ذخیره سازی شده است.
وی تصریح كرد: با روند جوجه ریزی در مرغداری های استان هیچ گونه مشكلی برای تامین گوشت مرغ در ماه مبارك رمضان نداریم.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز واردات 5 هزار راس دام سبك (گوسفند زنده خارجی ) به استان خبر داد و تاكید كرد: با برنامه ریزی های انجام شده این میزان دام با نظارت كامل در بازار توزیع می شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: تامین كالا در این استان به راحتی انجام می شود و در شرایط كنونی بازار استان آرام و تمامی اقلام اساسی مردم در انبارها موجود است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز از مسئولان عرضه و نظارت استان خواست با توجه به ذخیره سازی مناسب گوشت قرمز و سفید در استان، نسبت به مدیریت صحیح توزیع آن در آستانه ماه مبارك رمضان تلاش مضاعف داشته باشند.
الله كرم نصیری تاكید كرد: امسال باید برخورد با گران فروشی و تعیین مجازات متخلفان در بازار در دستوركار اعضای كارگروه تنظیم بازار قرار گیرد.
وی تصریح كرد: نظارت در عرضه گوشت با نرخ دولتی از زمان اختصاص به عاملان فروش تا هنگام رسیدن به دست مصرف كنندگان تشدید شود.
وی یادآور شد: در صورت وجود تخلف در خصوص دریافت گوشت با قیمت دولتی و فروش آن به قیمت آزاد، با عاملان برخورد جدی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در كارگروه تنظیم بازار نحوه توزیع میوه شب عید و نظارت بر عرضه و تقاضای بازار استان در ایام تعطیلات نوروزی امسال بررسی از عوامل اجرایی و نظارتی تقدیر شد.
6199/2097