۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۰۴
کد خبر: 83276235
T T
۰ نفر
شهروندان از تردد در كمربندي «داشامجيد» مهاباد خودداري كنند

مهاباد - ايرنا - شهردار مهاباد گفت: شهروندان از تردد در محور كمربندي كوه «داشامجيد» به علت احتمال ريزش كوه در اين منطقه خودداري كنند.

كامران عليزاده آذر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي بارش هاي اخير و خاكبرداري متوالي محور داشامجيد به طرف زمين هاي شهرداري هم اكنون اين مسير مسدود شده است.
وي ادامه داد: ساكنان نزديك اين منطقه نيز از عبور و مرور و نزديك شدن به اطراف ديوار سنگي آن محور خودداري و فرزندان خود را نسبت به خطر ريزش كوه آگاه كنند.
عليزاده آذر اضافه كرد: كمربندي كوه داشامجيد به طول يكهزار و 400 متر و عرض 30 متر داراي 2 باند مفيد 9 متري مي باشد كه ساخت آن از سال 1393 آغاز شد.
شهردار مهاباد اظهار داشت: يكي از اولويت هاي طرح تفصيلي مهاباد طرح ياد شده است و جزو شهرك هاي اصلي شهر بوده و از جمله اولويت هاي دوره چهارم شوراي اسلامي شهر نيز بوده است.
به گزارش ايرنا، بارش باران هاي شديد و رگباري در طول سال آب جاري باعث شسته شدن خاك و سنگ ريزه ها شده و با خالي شدن زير سنگ ها به دليل شيب فراوان، سنگ ها به سمت پايين و روي جاده سرازير مي شود و همين امر موجب مسدود شدن بيشتر جاده هاي مواصلاتي مهاباد شده است.
9903/6185/7129