۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹
کد خبر: 83277389
T T
۰ نفر

11 دستگاه خودرو سرقتي در مياندوآب كشف شد

۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹
کد خبر: 83277389
11 دستگاه خودرو سرقتي در مياندوآب كشف شد

مهاباد - ايرنا - فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: 11 دستگاه خودرو سرقتي با تلاش و هوشياري ماموران انتظامي اين شهرستان طي كمتر از 48 ساعت كشف شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: به دنبال تماس هاي مردم با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت تعدادي خودرو، موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي مياندوآب قرار گرفت.
وي با بيان اينكه در اين ارتباط اقدامات گسترده‌اي جهت شناسايي سارقان انجام گرفت، افزود: ماموران اين انتظامي موفق شدند، سارقان را ظرف 48 ساعت شناسايي و دستگير كنند.
وي بيان كرد: در اين رابطه 2 نفر سارق شامل يك زن و مرد و يك مالخر دستگير و 11 خودروي سرقتي از نوع پرايد كشف و مراتب پس از تشكيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل بعدي به مقامات قضايي ارجاع شد.
سرهنگ شيخ نژاد با توصيه به شهروندان براي رعايت هشدارهاي پليسي گفت: مردم از گذاشتن اسناد، مدارك و اشياي قيمتي در داخل خودرو در معرض ديد عموم خودداري كرده و از انجام معاملاتي كه سود زياد و بيش از حد عايدشان مي شود، خودداري كنند.
فرمانده انتظامي مياندوآب همچنين به شهروندان توصيه كرد در صورت مشاهده فرد مشكوك در محل زندگي خود، موضوع را هر چه سريعتر به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع داده و قبل از خريد خودرو ضمن اخذ برگ عدم خلاف، از اصالت شماره موتور، شاسي و شماره پلاك اتومبيل با استعلام از كارشناسان اطمينان يابند.
به گزارش ايرنا مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي در آذربايجان غربي اعلام شده است.
مياندوآب بزرگترين شهرستان جنوبي آذربايجان غربي به شمار مي رود.
9871/6185/7129