۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹
کد خبر: 83285145
T T
۰ نفر

كشف دوربین مخفی در ناو آمریكایی

۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹
کد خبر: 83285145
كشف دوربین مخفی در ناو آمریكایی

تهران - ایرنا -نیروی دریایی آمریكا درحال تحقیق درباره گزارشی است كه یك تفنگدار دریایی زن در ناو'یو اس اس آرلینگتون'یك دوربین مخفی كشف كرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنااز'ان بی سی نیوز' ، یك سخنگوی نیروی دریایی آمریكا تائید كرد كه ان سی آی اس در حال تحقیق درباره دوربین مخفی در بخش زنانه ناو'یو اس اس آرلینگتون' است كه هم اكنون در بندری دریونان است. یك سخنگوی ناوگان ششم در بیانیه ای تایید كرد كه 'سرویس تحقیقات جزایی دریایی' (ان سی آی اس) این مساله را تایید كرد.
'كایل راینس' از فرماندهان نیروی دریایی گفت كه فرماندهی تمام اقدامات لازم را برای تضمین ایمنی و حریم خصوصی انجام داده و خواهد داد.
وی افزود:نیروی دریایی تمام گزارشها درباره آزار جنسی را جدی می گیرد و متعهد به انجام تحقیقات كامل این اتهامها و ارائه منابع و مراقبت برای قربانیان آزار جنسی است.
وی گفت:برای محافظت از حقوق قانونی وحریم خصوصی افراد نمی توانیم جزئیات بیشتری درباره نام یا اطلاعات هویتی دیگر را اعلام كنیم.به گفته یك مقام نظامی ، نظامی زن آمریكایی در ماه مارس وجود دوربین را گزارش داد . از آن زمان تحقیقات در جریان بوده است.
«مارتا مك سالی» سناتور جمهوریخواه زن آمریكایی اسفندماه سال گذشته در نشستی در كمیته نیروهای مسلح سنای این كشور اعتراف كرد كه در ارتش آمریكا تجاوز جنسی روی می دهد.وی گفت زمانی كه در ارتش آمریكا بوده مورد تجاوز قرار گرفته اما این مساله را به خاطر بی اعتمادی به نظام كشورش گزارش نكرده است.
پنتاگون بهمن ماه گذشته نتایج مطالعه ای را منتشر كرد كه نشان می دهد در سال 2018 تعداد 747 مورد تماس جنسی در مراكز آموزش نظامی در این كشور روی داد كه این آمار جدا از تجاوز جنسی در پایگاه ها و در میان درجه داران است.
اروپام**1078**1590
۰ نفر