۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳
کد خبر: 83286886
T T
۰ نفر

قاتل مرد افغاني در گچساران دستگير شد

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳
کد خبر: 83286886
قاتل مرد افغاني در گچساران دستگير شد

گچساران - ايرنا -فرمانده انتظامي گچساران گفت: قاتل مرد تبعه افغان در كمتر از چهار ساعت در اين شهرستان دستگير شد.

به گزارش ايرنا و به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ سيد محمد موسوي روز دوشنبه اظهار داشت: با دريافت گزارشي از اهالي روستاي سربيشه شهرستان گچساران مبني بر كشف جسد جواني در باغستان اين روستا ، ماموران پاسگاه امامزاده جعفر به محل اعزام شدند .
وي افزود : ماموران با جسد فردي از اتباع افغاني كه آثار خراشيدگي و زخم بر روي سينه سمت چپ مشهود و بر روي زمين افتاده بود را مشاهده كردند كه با تاييد عوامل اورژانس مبني بر فوت ، اقدامات قانوني و هماهنگي با مرجع قضايي به صورت ويژه انجام شد.
فرمانده انتظامي گچساران ابراز داشت:با انجام بررسي هاي ميداني و تحقيقات گسترده در اين زمينه توسط مأموران مشخص شد،مقتول فردي 22 ساله و تبعه افغان ، در باغ شخصي به عنوان كارگر و نگهبان مشغول بكار بوده است.
وي تصريح كرد: با توجه به حساسيت موضوع با هماهنگي مرجع قضايي ، اقدام هاي ويژه ميداني و تلاش مضاعف و استفاده از شگردهاي پليسي ، قاتل كمتر از 4 ساعت شناسايي، دستگير و به ارتكاب قتل به طور صريح اعتراف كرد.
موسوي بيان كرد: پرونده اي در اين خصوص تشكيل و به همراه متهم جهت رسيدگي تكميلي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت.
فرمانده انتظامي گچساران ضمن قدرداني از همكاري خوب مردم با پليس ،از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه جرم و ناهنجاري اجتماعي در شهرستان از طريق سامانه تلفني 110به پليس اطلاع دهند تا در كمترين زمان ممكن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
پارسال بيش از 2 هزار متهم به دلايل مختلفي مانند سرقت، اعتياد و قاچاق شهرستان گچساران شناسايي و دستگير شدند.
شهرستان 124 هزار نفري گچساران در جنوب كهگيلويه و بويراحمد قرار دارد.
1662/8143/