۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱
کد خبر: 83286987
T T
۰ نفر

1400 قلم شيرآلات قاچاق در بوكان كشف شد

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱
کد خبر: 83286987
1400 قلم شيرآلات قاچاق در بوكان كشف شد

مهاباد - ايرنا - فرمانده انتظامي بوكان گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان در بازرسي از يك دستگاه سواري پژو يك هزار و 400 قلم انواع شيرآلات قاچاق را كشف و ضبط كردند.

سرهنگ مجيد محبعلي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين خودرو در مسير بوكان به طرف شهرهاي جنوبي كشور در حركت بود كه توسط تيم هاي عملياتي پليس شناسايي و در جاده بوكان - سقز متوقف شد.
وي با بيان اينكه در اين زمينه يك نفر متهم دستگير شد، ادامه داد: كارشناسان ارزش ريالي كالاي كشف شده را بيش از 150 ميلون ريال برآورد كردند.
سرهنگ محبعلي اضافه كرد: در اين ارتباط خودرو فرد متهم نيز توقيف و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.
به گزارش ايرنا، فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بداخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها را از اولويت هاي پنج گانه انتظامي استان در سال جاري عنوان كرده است.
سالانه مقادير زيادي كالاي قاچاق در شهرستان بوكان توسط پليس شناسايي و متوقف مي شود.
سال گذشته نيز در همين مسير ماموران انتظامي اين شهرستان در بازرسي از يك دستگاه سواري سمند موفق شدند سه هزار و 744 قلم انواع شيرآلات قاچاق را از اين خودرو كشف و ضبط كنند.
بوكان در جنوب آذربايجان غربي و در مسير استان هاي كردستان، آذربايجان غربي و شرقي قرار دارد.
7510/6185/7129