۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹
کد خبر: 83289976
T T
۰ نفر
معاون استانداري سمنان: جوانان با خطرپذيري رونق بخش توليد باشند

سمنان- ايرنا- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري سمنان گفت: تحقق شعار سال در زمينه رونق توليد با خطرپذيري جوانان به بهترين شكل ميسر مي شود.

به گزارش ايرنا، حبيب الله خجسته پور روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهي امور جوانان استان در سالن يادگار امام سمنان، با اشاره به اينكه فقدان خطرپذيري از ضعف هاي مديريتي است، گفت: جوانان با دارابودن اين توانمندي راهگشاي مديريت مطلوب در بخش هاي مختلف هستند.
وي با بيان اينكه حضور جوانان نخبه در بخش هاي اجرايي و مديريتي كشور لازم است، تصريح كرد: دستگاه هاي اجرايي از ظرفيت اين قشر براي برون سپاري برنامه هاي خود در حوزه هاي مختلف استفاده كنند.
خجسته پور با اشاره به اينكه باورنداشتن به ظرفيت جوانان يكي از چالش هاي كشور است، خاطرنشان كرد: برون سپاري فعاليت هاي دولتي به قشر جوان، در كنار پيشبرد امور، سبب نمايان شدن اقدامات در جامعه مي شود.
وي با اشاره به جايگاه استان سمنان در تشكيل سازمان هاي مردم نهاد، بيان كرد: تاسيس سمن ها به تنهايي كافي نيست، چرا كه بهره نگرفتن از اين ظرفيت به مراتب بدتر از نبود اين سازمان هاست.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري سمنان تاكيد كرد: ميزان استفاده و بهره گيري از سازمان هاي مردم نهاد به ويژه در حوزه جوانان در امور مختلف اين استان نياز به ارزيابي دارد.
وي با اشاره حضور قشر جوان در عرصه هاي مختلف از ابتداي انقلاب تاكنون، اضافه كرد: جوانان، با توانمندي هاي نهفته و انگيزه بالا، وظايف دولتي را به بهترين نحوه انجام مي دهند.
خجسته پور به احداث 2 خانه جوان در شهرستان هاي سمنان و شاهرود اشاره و بيان كرد: فرمانداران پيگير احداث خانه جوان در شهرستان هاي ديگر باشند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري، به شعار تبديل سمنان از معبر به مقصد گردشگري اشاره كرد و افزود: جوانان با آشنايي به مسايل روز و نيازهاي حوزه گردشگري، بهترين ظرفيت و ايده را براي جذب گردشگران دارند.
به گزارش ايرنا، آيين تجليل از 13 سرآمد جوان و كارمند جوان استان سمنان در اين نشست با حضور مسوولان دستگاه هاي اجرايي برگزار شد، در اين جلسه، جوانان برتر در حوزه هاي مختلف نيز به بيان مشكلات و مسايل در زمينه فعاليت جوانان پرداختند.
استان سمنان با جمعيت بيش از 702 هزار نفر 193 هزار جوان دارد.
9891/6103