۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹
کد خبر: 83290630
T T
۰ نفر
خراسان رضوی اولویت توسعه زیرساخت های ارتباطی در كشور است

مشهد- ایرنا- عضو هیات مدیره شركت مخابرات ایران گفت: خراسان رضوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در توسعه زیرساخت های ارتباطی در اولویت قرار دارد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شركت مخابرات خراسان رضوی، ابراهیم یافتیان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مخابرات این استان گفت: رهبر معظم انقلاب اول امسال در سخنرانی خود در جوار بارگاه ملكوتی حضرت امام رضا (ع) به رونق تولید تاكید ویژه ای داشتند.
وی افزود: برای توسعه و تحقق این امر كه نقشه راه فعالیت های اقتصادی كشور است باید گام ها را موثرتر برداشت و در بخش توسعه زیرساخت های ارتباطی نگاه ویژه ای به تولیدات داخلی داشت.
وی به ضرورت تكریم و احترام كاركنان و بازنشستگان اشاره كرد و اظهار داشت: تكریم بازنشستگان و كاركنان همواره سرلوحه كار شركت مخابرات ایران بوده و این سنت حسنه باید حفظ شود.
مدیر عامل جدید شركت مخابرات منطقه ای خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امروزه كسب و كارهای جدید با حوزه فناوری اطلاعات گره خورده است و در سال گذشته تمام تلاش خود را به كار بردیم تا بتوانیم شبكه فیبر نوری در این استان را توسعه دهیم.
حسن اروجی افزود: برای گسترش فناوری های نوین در ادارات و سازمان های این استان و تحقق دولت الكترونیك تلاش ویژه ای شده است.
وی اظهار داشت: گسترش زیرساخت ها بر بستر فیبر نوری از اهمیت بسزایی برخوردار است و اكنون حدود 15 هزار كیلومتر فیبر نوری در استان خراسان رضوی اجرا شده است.
علی كارگزار مدیر پیشین مخابرات منطقه خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این استان هم اكنون دارای بیش از سه میلیون مشترك تلفن ثابت و افزون بر پنج میلیون مشترك تلفن همراه است كه با اقدامات انجام شده تمام شهرهای استان زیرپوشش نسل سوم و چهارم همراه اول هستند.
3027 / 6053