۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۹:۳۳
کد خبر: 83292626
T T
۰ نفر
«گنج خانلو» طلای خود را به سیل‌زدگان آق‌قلا تقدیم كرد

تهران- ایرنا- «محمد گنج خانلو» ستاره جوان دوچرخه‌سواری كشورمان پس از كسب عنوان قهرمانی آسیا در تاشكند ازبكستان، مدال طلای خود را جهت ابراز همدردی با هم‌وطنان سیل‌زده به مردم شهرستان آق‌قلا تقدیم كرد.

به گزارش ایرنا، ملی‌پوش دوچرخه‌سواری كشورمان امروز (جمعه) موفق شد تا در بخش استقامت جاده با پیشی گرفتن از حریفان خود، مدال طلا را به گردن بیاویزد.
گنج خانلو پس از این افتخارآفرینی اظهار داشت: خدا را شاكرم كه در 6 سال حضورم در مسابقات آسیایی باز هم مدال گرفتم و پرچم ایران را به اهتزاز درآوردم؛ برای این مدال سختی‌های زیادی كشیدم و امروز خستگی از تن من و همه مربیان و مسئولان فدراسیون درآمد.
وی ادامه داد: امروز رقابت سختی داشتیم و خوشحالم تا آخرین لحظه كم نیاوردم و در رقابت با ركاب‌زنان متمول كشورهای آسیایی اول شدم.
مرد طلایی دوچرخه‌سواری ایران تأكید كرد: از ابتدای سال كه شهرهای كشورمان دچار سیل شدند دوست داشتم هدیه‌ای به رسم همدردی به آن‌ها اهدا كنم و فكر می‌كنم این طلا باارزش‌ترین چیزی باشد كه دارم؛ در پایان جا دارد از زحمات همه هم‌تیمی‌ها، مربیان و كادر فدراسیون دوچرخه‌سواری تشكر كنم و برای تیم ملی كشورم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.
ورزشی**3991** 1055