۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۱۷
کد خبر: 83292649
T T
۰ نفر
خاطرات و وصاياي شهدا در دسترس جوانان قرار گيرد

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت:براي ترويج فرهنگ شهادت بايد خاطرات و وصاياي شهداي گرانقدر در دسترس مردم و جوانان قرار گيرد.

به گزارش ايرنا، آيت الله محمدرضا ناصري عصر روز جمعه به همراه استاندار يزد در سفر به مهريز با چند خانواده شهيد اين شهرستان ديدار و افزود: عمل به وصاياي شهيدان عزت و اقتدار نظام اسلامي را همراه دارد.
وي ادامه داد: بنياد شهيد و امور ايثارگران و ساير دستگاه هاي متولي امور فرهنگي و آموزشي ضروري است تا بنحو مناسب در راستاي آشنايي نسل جوان با سيره شهيدان اقدام كنند.
امام جمعه يزد تصريح كرد: از مهمترين و موثرترين فعاليت هاي فرهنگي مورد نياز كشور و جوانان است كه اهداف و آرمان هاي شهيدان معرفي و تبيين شود كه موجب گسترش روحيه ايثار و مقاومت مي شود.
ناصري يزدي همچنين سركشي به خانواده شهيدان را يك كار مهم فرهنگي، ديني، انقلابي و وظيفه مهم مديران ذكر كرد كه بايد به صورت منظم و مستمر برگزار شود.
در اين ديدارها استاندار يزد و هيات همراه نيز از صبر و مقاومت خانواده شهيدان و ايثارگران در مسير اهداف و آرمان هاي نظام اسلامي قدرداني كردند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و همچنين استاندار با خانواده هاي معظم شهيد والامقام ميرزا محمود زارع بيدكي و جانباز شهيد گرانقدر ميرزا حسن قادري ديدار كردند.
مردم مهريز 313 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده اند.
مركز شهرستان 55 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 6197