۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۴۷
کد خبر: 83298201
T T
۰ نفر
«اختیاریه» شبیه دیگر ویژه برنامه‌های رمضانی نخواهد شد

تهران- ایرنا- برنامه «اختیاریه» همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب قبل از افطار با حضور مهمان‌های ویژه ای روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت، کارگردان اختیاریه در این باره گفت: تمام سعی مان را داریم که این برنامه شبیه دیگر ویژه برنامه های رمضانی نشود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، این هفته برنامه گفت‌وگو محور «اختیاریه» که شب های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به صورت زنده از شبکه 5 سیما پخش می شد به روی آنتن نخواهد رفت، اختیاریه قرار است همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب قبل از افطار از شبکه پنجم پخش شود.
مصطفی امامی سردبیر و کارگردان این برنامه به خبرنگار ایرنا گفت: اختیاریه قرار است همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب قبل از افطار از شبکه پنجم پخش شود.
وی ادامه داد: برنامه گفت و گو محور اختیاریه در قالب یک ویژه برنامه با موضوعاتی متفاوت از قسمت های قبل با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه به مدت 30 شب از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.
سردبیر و کارگردان این برنامه عنوان کرد: قرار بر این است که در ماه مبارک رمضان یک تغییر رویکرد در این برنامه داشته باشیم و به هیچ وجه گفت وگوهای ما شبیه به گپ و گفت های قسمت های قبلی اختیاریه نیست. ما مهمان های سلبریتی نداریم.
امامی افزود: انسان های معمولی می آیند و داستان زندگی شان را عنوان می کنند. به نظر من به اندازه همه انسان های روی کره زمین داستان های مختلف و جذاب وجود دارد و مردم ما این نوع داستان ها را دوست دارند چون قابل باور است.
وی اظهار داشت: ما در کنار این افراد بخش ویژه ای نیز خواهیم داشت که این برنامه را نسبت به دیگر برنامه ها متمایز می کند و آن دعوت از یک چهره مشهور است.
کارگردان اختیاریه گفت: مهمان سلبریتی در بحث ها مشارکت می کند اما نه به عنوان مصاحبه شونده بلکه بیشتر در نقش یک شنونده. باید گفت که سعی داریم شبیه دیگر برنامه های ماه رمضان نشویم.
بنا به این گزارش، بالغ بر 20 قسمت از این برنامه تاکنون با حضور چهره‌های مختلف پخش شده است که با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده است.
باید دید در غیاب برنامه ماه عسل در ماه رمضان امسال، اختیاریه چقدر می‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. سید مرتضی فاطمی تهیه کنندگی و اجرا، فواد صفاریان‌پور کارگردانی و مصطفی امامی سردبیری این برنامه را برعهده دارند.
فراهنگ**9210**3009