۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 1301
کد خبر: 83395261
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سعادت آباد شبیه به ماه عسل نیست

تهران- ایرنا- کارگردان برنامه «سعادت آباد» گفت: این برنامه شبیه برخی برنامه‌های تلویزیونی مانند ماه عسل یا اختیاریه نیست، چون ما در سعادت آباد فقط روایت‌گر یک داستان نیستیم.

نگار حسینی کارگردان و سردبیر برنامه «سعادت آباد» که شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۲:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: سعادت آباد برنامه‌ای جدی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است. در این برنامه ما از دیدگاه روانشناسی به موضوعات آسیب‌های اجتماعی نگاه می‌کنیم اما سعی داریم متفاوت‌تر از برنامه‌هایی که تا کنون دیده شده قدم برداریم.

وی افزود: ما در سعادت آباد هر هفته با یک موضوع جدید مسائل مربوط به آسیب‌های اجتماعی را بررسی می‌کنیم. برای مثال با آگاهی بر اینکه ایران سومین کشوری است که مردم خشمگینی دارد هفته گذشته درباره چگونگی مقابله با خشم صحبت کردیم. در طول روزهای هفته مسائلی مانند خشم در ورزشگاه، خشم در خیابان، خشم در خانواده را مورد بررسی قرار دادیم و مهمان‌هایی داشتیم که از میان قاتلان و مقتولان، قربانی‌های خشم در ورزشگاه زوج‌هایی که به خاطر عدم کنترل خشم به خود و دیگر اعضای خانواده شأن آسیب رسانده بودند انتخاب شدند.

کارگردان سعادت آباد افزود: این برنامه هدف‌هایی را دنبال می‌کند. یکی از اهدافش این است که در حوزه‌های مختلف روانشناسی که باعث آسیب‌های اجتماعی می‌شود به مخاطب آگاهی بدهد. ما در هر برنامه یک مهمان اصلی داریم که درگیر یک اتفاق شده است و از فراز و نشیب‌های زندگی اش می‌گوید. در استودیو به جز این مهمان مجری برنامه که خود تحصیلکرده و متخصص روانشناسی است، چندین روانشناس و حتی مسئولان نیز حاضر هستند و البته تعدادی کاوشگر که به سوال از مهمان برنامه می‌پردازند و همچنین نظر خود را درباره این موضوع مطرح شده عنوان می‌کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه این برنامه سعی دارد قدمی برای مردم ایران بردارد تا راه و رسم زندگی بهتر و مواجه با مشکلات را بهتر بیاموزند اظهار داشت: ما حتی مشاوره رایگان برای مخاطبانمان در نظر گرفته ایم و مخاطب در برخی از قسمت‌ها می‌تواند از طریق پیامک با ما در ارتباط باشد و سپس مشاوران برنامه که از میان بهترین مشاوران کشور انتخاب شده اند به آنها کمک خواهند کرد.

سردبیر سعادت آباد تصریح کرد: بیش از یک هفته است که سعادت آباد روی آنتن شبکه دو است و موفق شده است که نظر مخاطبان را به خود جلب کند. سعادت آباد قرار است در ۱۰۰ قسمت چهل دقیقه‌ای روی آنتن برود. علی کریمی تهیه کنندگی برنامه را بر عهده دارد و شاهین و شرافتی نیز مجری سعادت آباد است. قصد ما از روی آنتن بردن این برنامه صرفاً برنامه سازی نیست و هدف‌های بزرگ‌تری داریم، سعی داریم در سعادت آباد به سعادت مخاطب فکر کنیم و به او در برداشت قدم به سمت موفقیت کمک کنیم.

حسینی درباره اینکه آیا سعادت آباد شبیه اختیاریه و یا ماه عسل خواهد بود، گفت: سعادت آباد شبیه برخی برنامه‌های تلویزیونی مانند ماه عسل یا اختیاریه نیست و نخواهد بود. ما روایت‌گر یک داستان نیستیم بلکه به صورت تخصصی و باحضور روانشناس و رفتار شناس ماجرای زندگی مربوط به یک مهمان را بررسی می‌کنیم و به تحلیل شرایط و اشتباه ها و موفقیت ها او می پردازیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha