۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵
کد خبر: 83299043
T T
۰ نفر
فرماندار اهر: حمايت از توليد اولويت‌ دستگاه‌هاي دولتي باشد

تبريز-ايرنا- فرماندار اهر، حفظ وضع موجود توليد را از مهم‌ترين اولويت‌هاي دستگاه‌هاي دولتي در راستاي عملياتي‌شدن شعار رونق توليد عنوان كرد .

زاهد محمودي روز چهارشنبه در گفتگو با ايرنا افزود: مديران در كنار توانمندسازي نيروي انساني واحدهاي توليدي، بايستي براي حمايت از جذب و افزايش نيروي انساني نيز تلاش كنند.
وي با تاكيد بر جذب و حمايت از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي افزود: وظيفه هر دستگاه اجرايي است كه سرمايه‌گذاران بخش خصوصي را جذب و از آن‌ها حمايت كند.
وي با اشاره به اينكه الزامات رونق توليد متناسب با شرايط شهرستان اهر جهت اجرا به دستگاه‌هاي اجرايي تعريف مي‌شود، افزود: كميته رونق توليد در شهرستان با هدف همفكري و احصاء موانع توليد تشكيل مي شود.
زاهدي گفت: موانع و مشكلات توليد و كسب و كار توسط دستگاه‌هاي دولتي شهرستان اهر بررسي و به شوراي برنامه‌ريزي و ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي استان ارجاع مي‌شود تا پس از تصميم‌گيري، اختيارات در چهارچوب قوانين جهت رفع موانع به دستگاه‌ها تفويض شود.
وي بابيان اينكه دستگاه‌هاي دولتي شهرستان اهر بايستي در راستاي پيگيري بسته رونق توليد برنامه زمان‌بندي به كميته رونق توليد ارائه دهند، خاطر نشان كرد: دستگاه‌هاي دولتي در شهرستان ملزم هستند تا برنامه‌اي براي بازديدهاي مستمر از واحدهاي توليدي ارائه دهند و بر اساس آن ضمن بازديد از واحدها براي رفع موانع و مشكلات توليدكنندگان به صورت عملي اقدام كنند.
فرماندار شهرستان اهر همچنين از احصاء كمبودهاي زيرساختي و زيربنايي نظير آب، برق، گاز و مخابرات در روستاهاي فاقد دهياري شهرستان اهر خبر داد.
7225/3071