۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۸:۵۵
کد خبر: 83300013
T T
۰ نفر
موفقيت نسل هاي حال و آينده درگرو تلاش مجاهدانه عرصه تعليم است

كرج - ايرنا - استاندارالبرز در پيامي با تبريك روز معلم نوشت: موفقيت نسل هاي حال و آينده ما در گروي اهتمام خستگي ناپذير وپرفروغ اين مجاهدان عرصه تعليم و تزكيه است.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري البرز، در متن اين پيام آمده است: پروردگار دانا و توانا را سپاس كه خود نخستين آموزگار انسانها و بزرگترين استاد تعليم و تربيت است.
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري، معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامي، است كه همزمان با اداي احترام به روح پاك و مطهر آن متفكر شهيد ، موعد ستايش دانايي، روشنايي، شكوفايي، تعالي و موسم قدرشناسي از معلمان و تلاشگران عرصه روشنگري است.
اين روزها يادآور شكوه و عظمت انسانهاي دلداده اي است كه در درازاي تاريخ زيباترين جلوه هاي عشق و ايثار را به نمايش گذاشته اند و با مشعل فروزان وجود خويش جامعه را در مسير دانستن وشناختن همراهي كرده اند.
پيكره پيشرفت هر كشوري را مروجان دانش و بينش و رويش آن سرزمين مي سازند و راه و رسم خوب زيستن و انديشيدن و طراوت تربيت توحيدي را معلمان و استادان آن جامعه با روشناي صبح صادق اميد و دانايي ترسيم مي كنند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد وخاطره ي همه شهداي والامقام معلم،روز معلم را به فرهنگيان شريف و اساتيد محترم دانشگاه هاي استان البرز تبريك مي گويم.توفيقات روزافزون اين عزيزان را در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج)آرزومندم و با شادباش اين روز فرخنده،زيباترين ترانه هستي را با نام حضرت دوست نثارشان مي كنم.
8029/ 6155