۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
کد خبر: 83301194
T T
۰ نفر

امام جمعه كرمان: رونق تولید راه عبور از مشكلات است

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
کد خبر: 83301194
امام جمعه كرمان: رونق تولید راه عبور از مشكلات است

كرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمان با اشاره به برخی مشكلات موجود در كشور گفت: توجه به رونق تولید و اقتصاد مقاومتی با انسجام و وحدت راه عبور از مشكلات اقتصادی و سختی ‌ها است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته كرمان در مصلی امام علی (ع) با اشاره به خروج آمریكا از برجام افزود: یكی از عبرت ‌های مهم خروج آمریكا از برجام این است كه دشمن به ما رحم نمی ‌كند بویژه دشمنی كه مستكبر است.
وی با بیان اینكه اعتماد نداشتن به اروپا و آمریكا درس مهم دیگری در قضیه برجام بود تصریح كرد: دولتمردان باید توجه كنند كه نباید حل مشكلات را به زلف برجام گره زد و باید به ظرفیت‌ های داخلی توجه داشته باشند.
امام جمعه كرمان تاكید كرد: خداوند از كسانی كه روحیه انقلابی ضعیف دارند و به سندهایی كه هیچگونه سنخیتی با مبانی اسلامی ندارد، دل می بندند، نمی ‌گذرد.
وی با اشاره به فراسیدن 12 اردیبهشت روز معلم گفت: باید به خواسته های این بخش مهم از جامعه توجه بیشتری شود و فرهنگیان نیز به دانش آموزان روحیه انقلابی را ترویج دهند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به روز كارگر تصریح كرد: بخش قابل توجهی از اقتصاد كشور در دستان كارگران زحمتكش است كه باید مسئولان به نیازهای آنان توجه بیشتری داشته باشند.
وی اظهار داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و فرهنگ‌ سازی و بهترین فرصت برای آغاز است كه باید حرمت ماه مبارك را رعایت كنیم.
خطیب جمعه كرمان گفت: مسئولان برای تامین نیازهای مردم در ماه مبارك رمضان برنامه ریزی صحیح داشته باشند.
3029/7437