۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۱۹
کد خبر: 83305159
T T
۰ نفر
نمايشگاه توانمندي مددجويان كميته امداد خراسان شمالي برپا شد

بجنورد- ايرنا- نمايشگاه عرضه توانمندي ‌هاي مددجويان خراسان شمالي ويژه ماه مبارك رمضان روز دوشنبه در بجنورد آغاز به كار كرد.

رئيس اداره طرح هاي كميته امداد امام خميني (ره) خراسان شمالي روز دوشنبه در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: نمايشگاه ياد شده در 28 غرفه در محل شهربازي بجنورد داير شده است و توليدات مددجويان در آن عرضه مي شود.
نورمحمد جهاني با اشاره به برپايي نمايشگاه عرضه توانمندي هاي مددجويان از سال 86 در استان، گفت: اين نمايشگاه فرصتي است تا مددجويان توليدات خود را عرضه كنند و مجريان طرح هاي اشتغال، محصولات خود را به فروش برسانند.
وي گفت: از مجموع غرفه هاي موجود در اين نمايشگاه 25 غرفه مربوط به عرضه دستاوردهاي مددجويان اين نهاد در بخش هاي مختلف صنايع چوب، پوشاك، گل و گياه، عرقيات گياهي، صنايع دستي و فرش و گليم و ... است.
وي افزود: همچنين يك طرح كارفرمايي در بخش تهيه و توليد روكش و كف پوش اتومبيل نيز در اين نمايشگاه شركت دارد.
جهاني اظهار داشت: با توجه به اينكه حدود 60 درصد طرح هاي اشتغال اين نهاد مربوط به حوزه دام است كه به دليل محدوديت هاي موجود امكان حضور در نمايشگاه را ندارند در اين نمايشگاه نسبت به معرفي برخي از اين طرح ها نيز اقدام شده است.
وي برپايي غرفه حامي يابي، صندوق امداد ولايت و نقاشي كودك را از ديگر غرفه هاي موجود در اين نمايشگاه اعلام كرد.
رئيس اداره طرح هاي كميته امداد امام خميني (ره) خراسان شمالي يادآور شد: اين در حالي است علاوه بر نمايشگاه شهرستان بجنورد افزون بر 85 قلم انواع كالاهاي توليدي مددجويان كميته امداد استان نيز در نمايشگاه طرح ضيافت تهران عرضه مي شود.
وي برپايي اين نمايشگاه را علاوه بر فروش مستقيم كالاها در معرفي و بازاريابي محصول و نيز جذب مشتري بسيار تاثيرگذار خواند.
جهاني گفت: اين نمايشگاه از امروز تا 18 ام ماه مبارك رمضان از ساعت 18:30 تا 24 هر شب در محل پارك شهربازي بجنورد آماده بازديد علاقه مندان است.
به گزارش ايرنا؛ نمايشگاه طرح ضيافت كميته امداد از سال 86 در استان برگزار مي شود كه براي هفتمين سال متوالي در محل شهربازي بجنورد برپا است.
ط/ 6042