روابط عمومی مخابرات منطقه فارس در گزارش روز دوشنبه خود به نقل از فرشید ایزدی افزود:این سامانه به شكل كاملا رایگان و در تمام ساعت های شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهادها و شكایت های مشتركان همراه اول است.
وی ادامه داد: در این سامانه، برای برقراری تماس از طریق تلفن همراه شماره 9990 و برای برقراری تماس از طریق تلفن ثابت شماره 09129990 تعریف شده است.
ایزدی، ضمن تاكید بر لزوم پاسخگویی دقیق، مناسب و مطلوب به مشتركان تلفن های ثابت و همراه از سوی مراكز ارایه دهنده خدمات مختلف در این حوزه ها بیان كرد: این سامانه به شكل شبانه روز آماده پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مشتركان در زمینه مختلف است.
او اظهار داشت: از جمله این خدمات می توان به ارایه صورتحساب، اعلام وضعیت سیم كارت، اعلام علت قطع ارتباط تلفن همراه، مدت و میزان اعتبار باقی مانده سیم كارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و همچنین راهنمایی در مورد نحوه خرید، ثبت نام و انتقال مالكیت تلفن همراه اشاره كرد.
مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: مشتركان تلفن همراه می توانند برای ارایه گزارش های مربوط به مشكلات شبكه اعم از پوشش شبكه، آنتن دهی، پیگیری زمان رفع مشكل، نحوه فعال سازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی در زمینه نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامك، مكالمه و رومینگ بین الملل و كشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری با این سامانه ارتباط برقرار كنند.
6122 /6118
شیراز-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: شهروندان این استان می توانند مشكلات شبكه تلفن همراه اول خود اعم از پوشش شبكه، آنتن دهی و همچنین زمان رفع مشكل را از طریق سامانه 9990 پیگیری كنند.