معصومه مراديان روز چهارشنبه در حاشيه حضور استاندار قزوين در سامانه سامد براي پاسخگويي به تماس هاي مردم در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بسياري از مديران با تمايل خود حاضر به پاسخگويي به مشكلات مردم در سامانه سامد هستند و تعداد بسيار كمي از مديران نياز به دعوت براي حضور در سامد را دارند.
وي يادآور شد: پيش از حضور مديران اجرايي مربوطه در سامانه سامد، روابط عمومي استانداري زمان برقراري ارتباط تلفني مردم با آنان را اطلاع رساني مي كند.
مراديان گفت: سامانه سامد آسانترين راه براي بيان مسايل و مشكلات مردم با مديران دستگاه ها است كه از جانب مردم مورد استقبال واقع شده و از طرفي چون پيگيري اين امور خارج از بروكراسي اداري صورت مي گيرد و در حداكثر سرعت به نتيجه مي رسد بهترين راه رفع مشكلات مردم مي باشد.
وي يادآور شد: نهاد رياست جمهوري بر فرآيند پاسخگويي اين سامانه به طور مستقيم نظارت داشته و همه فايل ها به صورت مستقيم به سمع مسئولان اين نهاد مي رسد و اگر امور در استان قابل پيگيري نباشد، نهاد رياست جمهوري ورود كرده و در رفع مشكلات مردم پيش قدم خواهد شد.
مديركل بازرسي، نظارت برعملكرد و امور حقوقي استانداري قزوين گفت: حدود سه هزار و 500 تن از شهروندان قزويني سال گذشته با سامانه سامد ارتباط برقرار كرده اند و در 70 جلسه با مديران دستگاه هاي اجرايي مسايل و مشكلات خود را مطرح ساختند.
سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) با شماره 111 فرصتي براي اعلام نظرات، درخواست ها و پيشنهادات شهروندان به مديران دولت است و درخواست هاي مطرح شده در آن با ارايه كد به تماس گيرندگان قابليت پيگيري دارد.
9925*3013
قزوين - ايرنا - مديركل بازرسي، نظارت بر عملكرد و امور حقوقي استانداري قزوين گفت: سامانه سامد آسان ترين و بهترين راه ارتباط بين مردم و مسئولان به شمار مي رود.