۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83307426
T T
۰ نفر

نخستين جشن گلريزان كشور در زهك برگزار شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83307426
نخستين جشن گلريزان كشور در زهك برگزار شد

زاهدان- ايرنا- مدير نمايندگي ستاد ديه سيستان و بلوچستان گفت: نخستين جشن گلريزان آزادي زندانيان جرائم غير عمد كشور در سالجاري روز اول ماه مبارك رمضان در شهرستان زهك برگزار شد.

به گزارش ايرنا ستاد ديه سيستان و بلوچستان روز چهارشنبه اعلام كرد سيد عبدالحسين سجادي در نخستين جشن گلريزان آزادي زندانيان جرائم غير عمد كه با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان، خيران و معتمدان در سالن اجتماعات فرمانداري زهك برگزار شد، اظهار داشت: خداوند به بندگان خودش وعده داده اين ماه، ماه رحمت است و فرشتگان رحمت الهي در اين ماه به بندگان خداي تبارك و تعالي پاداش خواهند داد.
وي گفت: جشن گلريزان به منظور كمك به زندانيان جرائم غيرعمد هرساله در ايام ماه مبارك رمضان در سراسر كشور برگزار مي شود و امسال نيز مانند سنوات قبل با برنامه ريزي هاي صورت گرفته باشكوه تر از قبل در سطح استان برگزار خواهد شد.
مدير نمايندگي ستاد ديه سيستان و بلوچستان افزود: خيريني كه در اين جمع حضور دارند و كار خداپسندانه انجام مي دهند بدانند خداوند آنان را انتخاب كرده تا با نگاه، قلم و توانمندي هاي شان به انسانهايي كمك كنيد كه جز درگاه رحمت خداوند متعال و دستان خيران نيك انديش ياريگري ندارند.
وي بيان كرد: بايد از نزديك وضعيت معيشتي خانواده اين عزيزان را بررسي كرد تا به عمق دردمندي آنان پي برد و مشاهده كرد كه فرزندي در منزل منتظر قدم هاي پدري است كه ناخواسته متحمل حبس شده و اميد داريم بتوانيم در اين ماه پر خير و بركت با كمك هاي خيران مقدمات آزادي تعدادي از اين مددجويان را فراهم كنيم.
سجادي تاكيد كرد: بايد اين نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترويج دهيم كه خوشبختانه در فرهنگ ما ايرانيان نيز نهادينه شده و از تمام ظرفيت موجود استفاده كنيم تا اين فرهنگ براي تمامي افراد الگو و مانع از وقوع اين نوع جرائم شود.
فرماندار شهرستان زهك نيز در اين مراسم اظهار داشت: خداوند را شاكريم كه به ما توفيق داد تا در اين ماه عزيز دست عزيزاني را بگيريم كه نيازمندان واقعي جامعه هستند.
غلامرضا اربابي افزود: مردم ما هميشه در كنار هم بوده و در صورت مشاهده گرفتاري براي يك همنوع تمام تلاششان را براي رفع گرفتاري انجام داده اند كه نمونه بارز آن جشن گلريزان است و دليل پيشرفت ايران اسلامي نيز همين همبستگي است.
وي بيان كرد: بايد اين موضوع را در نظر گرفت زماني كه يك فرد از خانواده زنداني مي شود تمام افراد خانواده گرفتار مي شوند و ناهنجاري در جامعه بوجود خواهد آمد لذا صميمانه از تمامي مسئولان، خيران و معتمدان در خواست مي كنيم به اين خانواده هاي گرفتار و داراي مصيبت كمك كنند تا از بركات و خيرات ماه پر خير و بركت رمضان به شايستگي و به نحو احسن بهره مند شوند.
9923 **6081